נספרסו

כתבות אחרונות

 
אורן טל, מנכ"ל אספרסו קלאב / צילום: ישראל הדרי

"זיהינו את נקודת התורפה של נספרסו, שבשביל קפה טוב לא צריך פלצנות"

עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון

מיכל רז-חיימוביץ' 17.08.2019
יפית מנטין / צילום: ליאת מנדל

יפית מנטין מונתה לסמנכ"לית שיווק נספרסו ישראל

מנטין שימשה עד לאחרונה בתפקיד CDO (מנהלת דיגיטל) של אזור EMEA בחברת קימברלי קלארק

שירות גלובס 12.08.2019
כניסה לחנות של נספרסו, דנמרק / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

המציג איננו ג'ורג קלוני: השיעור בפרסום שקיבלה נספרסו מביהמ"ש העליון

בית המשפט העליון דחה היום את עתירת נספרסו על כך שהמתחרה שלה בארץ עשתה שימוש אסור בפרסומות שלה • במסגרת הקמפיין של אספרסו קלאב יצאו מספר סרטוני פרסומת שבהם הופיע כפיל של ג'ורג' קלוני, מבלי להסתיר – ודווקא תוך הדגשה – שמדובר בכפיל

אלה לוי-וינריב 07.08.2019
משה מרי / MAD 2019 / צילום: תמר מצפי, גלובס

"לשילוב של הומור באסטרטגיית המותג יש חשיבות רבה"

כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"

שני מוזס 24.07.2019

הרנסנס של קפה הפילטר: סוף לשלטון האספרסו

אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול

רועי ירושלמי 10.05.2019
גידי הכבאי בקמפיין בזק / צילום: ליאור נורדמן

גידי הכבאי עושה זאת שוב: הפרסומת לבזק אינטרנט הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

ענת ביין-לובוביץ' 04.04.2019

נספרסו משיקה ליין חדש של מכונות ושל קפסולות מוגנות פטנט

המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים

מיכל רז-חיימוביץ' 21.02.2019

הלקוחה טורטרה לשווא - ונספרסו תשלם 2,600 שקל כפיצוי

התובעת, שסברה כי הסלולרי שלה נגנב בסניף נספרסו בקניות הזהב, ביקשה לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בחנות, ורק לאחר שהציגה את כל האישורים שהתבקשה להשיג - נאמר לה כי לא ניתן לצפות בסרטון בשל תקלה בחשמל במועד האירוע

מיכל רז-חיימוביץ' 18.06.2018
זניט מדיה | לפני כולם

תקציב המדיה של נספרסו צפוי לעבור לזניט מדיה

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2018
משה מרי / צילום: איל יצהר

"כשהחנות הראשונה נפתחה, לא הבינו מה אנחנו רוצים"

הפורטפוליו של משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "תרבות הקפה התפתחה פה מבתי הקפה. אנשים התחילו לשתות קפוצ'ינו ואספרסו ואז התחלנו להכניס מכונות הביתה. הבנייה הייתה איטית"

ליאת רון 26.05.2018
קפה נספרסו / צילום: שאטרסטוק

האם נספרסו תאבד את השליטה בשוק הקפסולות גם בישראל?

ענקית הקפה כבר איבדה נתחי שוק בצרפת, וכעת היא ניצבת בפני תחרות גוברת גם בארץ ■ לחברות המקומיות בהובלת שטראוס, ולקמעונאיות שכבר השיקו קפסולות משלהן, מצטרפת כעת קפה לנדוור ■ "גלובס" מנתח את השוק הרותח באחת מקטגוריות המזון היחידות שצמחה השנה ב-40%

שני מוזס 07.01.2018

מלחמת הקפה רחוקה מסיום: אספרסו קלאב מגישה ערעור כנגד

לאחר שתביעת נספרסו ונסטלה נגדה נדחתה במחוזי (בינתיים הספיקה נספרסו לערער לעליון), אספרסו קלאב מבקשת להגדיל את הוצאות המשפט לסכום של חצי מיליון שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 24.05.2017
טמפו | לפני כולם

טמפו תשווק את מותג הקפה האיטלקי קימבו

החברה, שפעילה שנים רבות בענף המשקאות הקרים, תשווק קפסולות תואמות למכונות נספרסו ותערובת פולי קפה לאספרסו

מיכל רז חיימוביץ' 21.05.2017

כך יצר הכפיל של ג'ורג' קלוני סכסוך גדול בשוק הקפה בארץ

קמפיין אספרסו קלאב הישראלית, בו השתתף כפיל של הפרזנטור של נספרסו, גרם לענקית הקפה העולמית להגיש תביעה שנדחתה לאחרונה ■ כעת עולה הסכסוך מדרגה - ונספרסו לא מוותרת ומערערת לעליון

מיכל רז-חיימוביץ' 07.05.2017
ג'ורג' קלוני / צילום: רויטרס

פייק קלוני: סוף לסאגה המשפטית של נספרסו ואספרסו קלאב

"השימוש שעשתה חברת אספרסו קלאב בפרסומות שלה בדמותו של ג'ורג' קלוני הוא לגיטימי ומתוחכם ואין בו כל הפרה של זכויות היוצרים של נספרסו" קבע בית המשפט ■ "קפה טוב אפשר לשתות גם בגופיית טריקו"

מיכל רז-חיימוביץ' 05.03.2017

"קפסולות הקפה של שופרסל לא מתאימות למכונות נספרסו"

כך טוענים צרכנים בפוסט שפורסם בפייסבוק ■ שופרסל: "התאמת הקפסולות למכונה ספציפית תלויה בגורמים רבים, לרבות דגם ושנת ייצור המכונה, רמת התחזוקה שלה ותקלות טכניות שוטפות"

מיכל רז-חיימוביץ' 17.01.2016

   1234   

   נמצאו 53 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4