עם ניצחונו בסאגה המשפטית מול נספרסו שנמשכה 5 שנים, מנכ"ל אספרסו קלאב מסביר ל"גלובס" מדוע לטעמו לא ביזו את המתחרים בפרסומת המדוברת ההיא, למה בכל זאת הורידו את הקמפיין מהאוויר, ומה הצעד הבא של החברה השולטת ב-25% מענף מכונות הקפסולות בישראל • ראיון
מנטין שימשה עד לאחרונה בתפקיד CDO (מנהלת דיגיטל) של אזור EMEA בחברת קימברלי קלארק
בית המשפט העליון דחה היום את עתירת נספרסו על כך שהמתחרה שלה בארץ עשתה שימוש אסור בפרסומות שלה • במסגרת הקמפיין של אספרסו קלאב יצאו מספר סרטוני פרסומת שבהם הופיע כפיל של ג'ורג' קלוני, מבלי להסתיר – ודווקא תוך הדגשה – שמדובר בכפיל
כך אמר מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, בוועידת 2019 MAD של "גלובס" • "הייתי בטוח שזה יהיה ממש קל למצוא מותגים שצוחקים על עצמם, וגיליתי שזה ממש לא פשוט. נראה שמותגים תופסים את עצמם מאוד ברצינות, כמעט כמו דתות"
אחרי שנים שבהן נותני הטון בקפה היו לוגמי האספרסו והקפוצ'ינו, מרכז הכובד האיכותי עובר בהדרגה גם אל משקאות ארוכים. שהרי בינינו, רוב לוגמי הקפה בעולם, ובוודאי בישראל, מעדיפים קפה גדול
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-41% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.7% • למרות שהפרסומת לנספרסו היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-742 אלף שקל, היא לא הצליחה להיכנס לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
המכונות והקפסולות מסדרת Vertuo מיועדות למי שאוהב משקאות מבוסס אספרסו כקפה גדול - כלומר עם כמות גדולה יותר של קפה בכל קפסולה ועם יותר מים חמים • המחיר למכונה עומד על כ-1,300 שקל; ומבחר הקפסולות החדשות, שמחירן נע בין 2.40-2.90 שקלים, כולל 25 טעמים
התובעת, שסברה כי הסלולרי שלה נגנב בסניף נספרסו בקניות הזהב, ביקשה לצפות בצילומי מצלמות האבטחה בחנות, ורק לאחר שהציגה את כל האישורים שהתבקשה להשיג - נאמר לה כי לא ניתן לצפות בסרטון בשל תקלה בחשמל במועד האירוע
אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יוניברסל מקאן צפויה להפסיד את תקציב המדיה של נספרסו, שהיקפו למעלה מ-20 מיליון שקל בשנה
הפורטפוליו של משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "תרבות הקפה התפתחה פה מבתי הקפה. אנשים התחילו לשתות קפוצ'ינו ואספרסו ואז התחלנו להכניס מכונות הביתה. הבנייה הייתה איטית"
ענקית הקפה כבר איבדה נתחי שוק בצרפת, וכעת היא ניצבת בפני תחרות גוברת גם בארץ ■ לחברות המקומיות בהובלת שטראוס, ולקמעונאיות שכבר השיקו קפסולות משלהן, מצטרפת כעת קפה לנדוור ■ "גלובס" מנתח את השוק הרותח באחת מקטגוריות המזון היחידות שצמחה השנה ב-40%
לאחר שתביעת נספרסו ונסטלה נגדה נדחתה במחוזי (בינתיים הספיקה נספרסו לערער לעליון), אספרסו קלאב מבקשת להגדיל את הוצאות המשפט לסכום של חצי מיליון שקל
החברה, שפעילה שנים רבות בענף המשקאות הקרים, תשווק קפסולות תואמות למכונות נספרסו ותערובת פולי קפה לאספרסו
קמפיין אספרסו קלאב הישראלית, בו השתתף כפיל של הפרזנטור של נספרסו, גרם לענקית הקפה העולמית להגיש תביעה שנדחתה לאחרונה ■ כעת עולה הסכסוך מדרגה - ונספרסו לא מוותרת ומערערת לעליון
"השימוש שעשתה חברת אספרסו קלאב בפרסומות שלה בדמותו של ג'ורג' קלוני הוא לגיטימי ומתוחכם ואין בו כל הפרה של זכויות היוצרים של נספרסו" קבע בית המשפט ■ "קפה טוב אפשר לשתות גם בגופיית טריקו"
כך טוענים צרכנים בפוסט שפורסם בפייסבוק ■ שופרסל: "התאמת הקפסולות למכונה ספציפית תלויה בגורמים רבים, לרבות דגם ושנת ייצור המכונה, רמת התחזוקה שלה ותקלות טכניות שוטפות"
עלי אקספרסאירועים ומינוייםמסחר מקווןמקאן תל-אביבמשה מרימשרדי פרסוםניהולעבודה בימי קורונהקניות באינטרנטקפה