מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות
הזיוף נעשה לא רק בשם, אלא בעיצוב באריזה זהה כמעט, בצבעים דומים ועם לוגו דומה מנכ"ל סוגת, דיויד פרנקלין: "נילחם בזיופים עד חורמה. אנו רואים בזיוף פגיעה קשה בלקוחותינו, הרגילים לאיכות גבוהה של מוצרים"
מדובר בצנצנות פלסטיק של סוכר 1 ק"ג מתוצרת סוגת, הנושאות תאריך אחרון לשימוש 30-26 ביולי סוגת מבקשת מכל מי שברשותו מוצר מתאריכים אלה שלא להשתמש בו, אך מדגישה כי אין סכנה בריאותית בצריכתו
Dun's 100בית השיטההעלאת מחיריםטחינת אל ארזמחירי המזוןמיזוגים ורכישותמיכל כהןמלח הארץפורטיסימוקבוצת שסטוביץ