סיביל גולדפיינר, מנכל"ית חברת האופנה קום איל פו, על אופנה בימי מגפה • "אחד האתגרים הכי גדולים הוא ניהול מתוך חוסר ודאות. אי-אפשר לחזות ביקוש. אנשים קונים הרבה פחות בגדים, כי אין לאן להתלבש"
כמו בתי האופנה בחו"ל, גם בתי האופנה המקומיים הפנימו ששילוב כוחות מעצים את הקולקציה ומשדרג את המותג ■ קבלו מקבץ של שיתופי-פעולה אופנתיים במיוחד
על רקע הפערים המתרחבים ותרבות הצריכה, חברות מסחריות רבות בעולם מאמצות מדיניות של סחר הוגן ■ בישראל הנושא עדיין בחיתולים, במיוחד לאור המאבק ביוקר המחיה והחיפוש המתמיד אחר מחירים נמוכים
בזמן שהתותחים רועמים, יש מי שמצליח גם בתעשיית האופנה המקומית למנף את ההזדמנות לטובת מעשים טובים, בלי טיפת ציניות ■ לפניכם כמה מהתורמים והנרתמים בענף האופנה למבצע "צוק איתן"
חנויות יד שנייה ייחודיות של ויצ"ו, בית-ספר יוקרתי לתכשיטנות המקבל אליו תלמידים מהקהילה האתיופית, אאוטלט המשלב בין מכירת עודפי מעצבים לעסק חברתי, ומיזם אופנתי המאמין בהקמת מרכזי רווח שיתופיים
לקראת החג - בית האופנה "קום איל פו" בפרויקט גדול שמאפשר לתרום בגדים ולקבל שוברים לקנייה בחנות, עוד הזדמנות לתת ולקבל בפרויקט תרומת תכשיטים ■ ועוד שפע אירועים, כנסו להתעדכן
הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים
צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה
האם העסקת בני ישראל בתנאי עבדות במצרים היתה עוברת בשקט בעידן הפייסבוק והטוויטר? לא בטוח ■ המודעות למוצרי סחר הוגן ולצרכנות אחראית, כזו שמתחשבת בעובדים בקצה שרשרת הייצור, הולכת ועולה
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
אופנהאחריות חברתיתדלתאויצ"וניהול וקריירהסיביל גולדפיינרעיצוב אופנהצוק איתןקסטרותרומה לקהילה