סלקום

כתבות אחרונות

 

סלקום: "רוב הלקוחות לא חווים יותר תקלה"

(עדכונים שוטפים) - סלקום: "אנו ממשיכים לעבוד בנוהל חירום לפחות ב-24 השעות הקרובות" ■ שפירא: "זו התקלה החמורה ביותר בתולדות סלקום; אני מקווה שלא מדובר בפגיעה מתוכננת"

גד פרץ 02.12.2010

המועצה לצרכנות: "אנו מצפים מסלקום לפצות באופן הולם"

עו"ד יצחק אבירם: "לא כל תקלה היא עילה לתביעה ייצוגית. השאלה היא כמה זמן תימשך התקלה ואיך סלקום תנהג" ■ "אמון הציבור": "סלקום צריכה לקחת אחריות ולייצר מנגנון פיצוי"

דפנה הראל-כפיר 01.12.2010

ליכט על התקלה בסלקום: רק ההתחלה של כותרות שליליות

מנהל מחלקת המחקר ב-IBI מתייחס לנפילת הקוים הארצית של סלקום ואומר כי היא "מהווה בעיקר פגיעה במותג" ■ גלעד אלפר ממיטב: "היקף התקלה הוא שישפיע על החברה"

יעל גרונטמן 01.12.2010

סלקום: יש לכם בעיה במכשיר? הנציג ישתלט מרחוק ויתקן

השירות יציע ללקוחות אפשרות לקבל הסברים מנציגי השירות באמצעות תפעול המכשיר מרחוק ■ "הסיוע בתפעול יאפשר ללקוחות למצות את היכולות הטכנולוגיות של המכשיר שרכשו"

אפרת אהרוני 01.12.2010

בקשה לייצוגית: סלקום ופרטנר החתימו על חוזים ללא אפשרות עיון

לטענת התובעים, החברות החתימו את הלקוחות על חוזים מבלי שהעבירו אותם לידיהם לצורך חתימה ומבלי שמסרו להם העתק ■ היקף התביעות - כ-150 מיליון שקל כל אחת

צמרת פרנט 30.11.2010

למה להזדקף אם אפשר להתכופף

הנדידה תיכפה על חברות הסלולר - הן עושות חשבון פשוט ומתכוונות להרוויח ממנה

גד פרץ 29.11.2010

מירס: "חוסר ניקיון כפיים" של חברות הסלולר בקישוריות

"חברות הסלולר הגדולות השתהו בהגשת העתירה לבג"ץ בצורה מתמיהה" ■ "המשך המצב פירושו נזק של מאות מיליונים לציבור הרחב" ■ "המאבק הוא בעיקר מול אזרחי המדינה"

גד פרץ 28.11.2010

מהפך בחברות הסלולר: ינסו להגיע להסכמות עם מירס

ל"גלובס" נודע כי פלאפון, סלקום ופרטנר קיבלו החלטה לנסות ולהגיע להסכמות עם מירס, על כך שהיא תשתמש בשירותיהן במסגרת כניסתה המחודשת לשוק הסלולר

גד פרץ 25.11.2010

בדיקת "גלובס": הדרך הקלה לצמצום חשבון הסלולר

בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם

אפרת אהרוני 25.11.2010

חברות הסלולר מגיבות לכחלון: נציע תוכניות ללא התחייבות

לאחר החלטת ועדת הכלכלה, פלאפון "שוקלת" לבטל את קנסות היציאה, וסלקום "תציע תוכניות שמתאימות להחלטה", אך השתיים לא הודיעו במפורש כי יבטלו את הקנסות בשיעור 8% מהחשבון ■ פרטנר מנסה לרכוב על הגל

יוסי ניסן וגד פרץ 24.11.2010

נוקיה C5 - סביר, אבל לא מבריק

ה-C5 הוא אלטרנטיבה טובה יחסית למי שרוצה מכשיר חכם ללא מסך מגע ומחיר לא בשמיים ■ הטלפון מעוצב במראה המרובע והקלאסי ומעניק תחושה שמדובר בדגם אמין וקשיח

צחי הופמן 22.11.2010

משה כחלון מקדם חקיקה שתמנע את ייקור חשבונות הסלולר

זאת לאחר ש-3 חברות הסלולר הגדולות מתכננות לייקר את תעריפי השירותים החל מינואר הקרוב, במטרה לגלגל על הצרכן את רפורמת הוזלת דמי הקישוריות של משרד התקשורת

שירות גלובס 21.11.2010

כמה עולה דקת שיחה בסלולר?

לקוחה בחרה ב"תוכנית משפחתית" שהציעו לה - וגילתה כי כל המנויים הם המשפחה שלה

אלה אלקלעי 21.11.2010

סלקום מגלגלת את רפורמת הקישוריות על הצרכן - ומייקרת תעריפים

גם בפרטנר ובפלאפון התקבלו החלטות דומות ■ סלקום דיווחה בספטמבר כי הוזלת דמי הקישוריות תגרע עד 320 מיליון שקל מהרווח הנקי השנתי ועד 420 מיליון שקל מה-EBITDA

גד פרץ 17.11.2010

רבגוניות ממוקדת

הדינמיות של שוק התקשורת העולמי הפכה את חברות הסלולר לחברות סטארט-אפ

עדי כהן 17.11.2010

מיטב למשקיעים: מכרו מניית סלקום - עלולה לרדת ב-18%

גלעד אלפר בעקבות תוצאות הרבעון השלישי: מספיק מפעיל ווירטואלי אחד רציני בשביל לגרום נזק אמיתי לחברה" ■ במיטב מעדיפים את בזק עם המלצת תשואת יתר

ענבל עומר 16.11.2010

   105106107108109110111112113114115116117118119   

   נמצאו 2218 כתבות   |   עמוד 112 מתוך 139