מדובר בפרויקט שפלאפון תשלים בתוך כשנה והוא חלק ממגמה הולכת וגוברת בקרב כל החברות הסלולריות של ויתור הדרגתי על החיבור הקונבנציונלי של אתרי סלולר באמצעות צירי E1 המסוגלים להעביר קצבים של עד 2 מגה בלבד
המנכ"ל עמוס שפירא: "ההחלטה על פתיחת המוקד בטבריה מהווה החלטה אסטרטגית של החברה, ונבחנה כהשקעה עם פוטנציאל גידול והתרחבות מתוך ראייה ארוכת טווח"
מוטורולה ישראל הצליחה לפתח ולייצר את הטלפון הקבוע החדש שלה בארץ: דגם M990 שנקרא גם Smart Rider, ייצא היום ברשת סלקום
לראשונה צה"ל יוציא למכרז 50-100 צירי תקשורת באזור המרכז סלקום ו-HOT יידרשו במסגרת המכרז להציע מחירים נמוכים יותר מבזק עבור ממשק טלפוניה לחיבור מרכזיות ארגוניות
בשלב ראשון תספק 15 אלף מכשירים רק לעובדים; בצירוף המשפחות מדובר במכרז שיכול להכפיל את עצמו התעשייה האווירית עשויה לערוך מכרז גם על מחירי השיחות בטלפוניה הנייחת, וסלקום צפויה להתמודד גם בו
סלקום העלתה היום את האתר החדש שלה, שאמור להוות צינור חשוב לשירותי הערך המוסף החדשים של החברה האתר החדש כולל 4 אזורים: חנות, שירות, תוכן ו"מה חדש" - אזור המבצעים והמידע השיווקי ללקוחות
נטוויז'ן 013 מובילה השבוע את הפרסום ברשת עם קמפיין חריג בגודלו באינטרנט בהשקעה של כ-200 אלף דולר
המבנה הארגוני החדש יכלול ביטול ואיחוד מחלקות, וכתוצאה מכך יפוטרו עובדים רבים ההערכות מדברות על פיטורי עשרות עובדים בחטיבת ההנדסה לבדה, אך בסלקום מסרבים לדבר על מספר העובדים שיפוטרו
עדי כהן מתכנן להיכנס חזק יותר לתחום התוכן, עם דגש על בידור ישראלי הוא מבין שעולם התוכן הסלולרי יצא משליטת חברות הסלולר, ומתכונן לתחרות לא רק מול פרטנר-אורנג' - אלא גם מול נוקיה, אפל וגוגל
בשלב הראשון חשפה סלקום את ההפקות שיושקו בקרוב, בהן סדרה מאויירת על להקת תיסלם וחיי כוכבי הלהקה וכן הפקה בסגנון "האח הגדול" בכיכובה של דנה אינטרנשיונל
במקביל לגיוס כוח-אדם במרכזי השירות בפריפריה, עשרות עובדים בסלקום ישוחררו כתוצאה מתהליכי התייעלות פנימיים
טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
הקיצוצים ייעשו בעיקר ברמת הפיתוח - ופחות ברמת העבודה מול מפעילי התקשורת בארץ דובר של סימנס העולמית אמר כי "החברה לא מתייחסת לשמועות"
הקמפיין, בשיתוף עם נוקיה ובאמצעות מקאן דיגיטל, יוצר מרוץ ריאליטי סלולרי הכולל משחק בשידור וידיאו בלייב, שבו מספר מכשירי סלולר של נוקיה מתחרים זה בזה בדומה למרוץ מכוניות
זאת בעיקר בשל ירידה בהוצאות ברבעון האחרון תקציבי הפרסום במדיה של חברות הסלולר צנחו בעשרות אחוזים ההשקעה בקד"מ ובפרסום באינטרנט צפויה להמשיך לגדול על חשבון המדיה המסורתית
בתום 2008 שטראוס עדיין המפרסמת הגדולה בישראל, ואילו אסם ותנובה קיצצו את תקציבי הפרסום שלהן רבוע כחול, לאומי, פרוקטר ואלקטרה הגדילו תקציבי פרסום, ואילו חברות הסלולר עברו ליותר פרסום מתחת לקו
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות