פרטנר היא לא בזק, והמשימה של סבן קשה מאוד
זמן ההפעלה מהיר מאוד, איכות השידורים בעידן פלוס טובה, השלט נעים ביד וקל לתפעול ■ בשורה התחתונה: הממיר של סלקום מציע ממשק וחוויה כמו שטלוויזיה צריכה להיות
סלקום מציעה מאגר מכובד של תכנים, אבל כזה שלא יתאים לחובבי הספורט או לבתים בהם יש בני-נוער ■ התכנים של הוט ו-yes הרבה יותר עשירים, אבל המחירים בהתאם ■ כל מה שרציתם לדעת לפני שתקבלו החלטה
מאז כניסת סלקום לטלוויזיה היא איבדה 7,966 מנויי סלולר נטו, פרטנר איבדה 8,968, ופלאפון - 7,648 ■ גולן טלקום גייסה 14,459 לקוחות נטו, והוט מובייל גייסה 9,145 מנויים ■ האם החברות הוותיקות ייקלעו למצוקה?
סלקום לרשות ההגבלים ומשרד התקשורת: כל מטרת המבצע של הוט לשני קווי סלולר ב-40 שקל היא להעביר מסר ולפגוע בניסיון החדירה שלנו לטלוויזיה ■ "במקום להוריד מחירים בטלוויזיה, הוט העדיפה להוריד מחירים בסלולר"
"ייתכן עיכוב בשחרור של בזק מכבלי ההפרדה המבנית, כמו גם עיכוב בעסקת המיזוג עם yes" ■ פלאפון צפויה להיפגע מכניסת סלקום לתחום הטלוויזיה, שהביאה לתגובות חריפות מצד המתחרות בשוק הסלולר
בכירים בחברות הסלולר מזהירים מפני משבר קשה מאד בענף הסלולר השנה, וחוששים מכך שלקוחות עסקיים גדולים ירצו לפתוח מחדש חוזים קיימים ■ בחדרי-חדרים המנהלים מדברים על תרחישי האימים
ועדי העובדים בפלאפון וסלקום חוששים שהמכרז לתדרי הדור הרביעי יפגע בחברות הסלולר הוותיקות ויוביל לפיטורים המוניים
כניסתה של סלקום לתחום הטלוויזיה בשבוע שעבר עוררה מחדש את מלחמת המחירים בענף, ושלחה את מניות הסלולר לצלילה חדה ■ לידר שוקי הון: "קשה לראות כרגע טריגר לשינוי או תפנית חיובית. לא בטוח שמוצו הירידות"
היומרנות של סלקום: לשלם "קצת פחות" ולקבל "הרבה פחות"
אין סיכוי, ולו הקל שבקלים, שפטריק דרהי או מיכאל גולן ייתנו לסלקום להרים ראש ולעשות מהלך שיאיים על התוכנית שלהם ■ בעיני רוחם הם רואים 3 קבוצות תקשורת בלבד - הם ובזק
גולן מסיימת את 2014 עם שיא בגיוסי מנויי סלולר ■ הוט מובייל אחריה עם 90 אלף גיוסים נטו ■ בפלאפון נטשו 30 אלף לקוחות בלבד - כרבע מפרטנר וסלקום ■ המפעילים הווירטואליים חדלו להיות שחקן משמעותי בשוק
גולן טלקום מודיעה על מבצע תגובה לכניסה של סלקום לתחום הטלוויזיה ולמבצע של הוט מובייל ■ המבצע של גולן יוגבל לשבועיים בלבד
הסכם הנדידה של הוט עם פרטנר מאפשר להוט מובייל לעמוד בקניבליזם בסלולר, ובכך לפגוע לסלקום בבטן הרכה
בדיקת "גלובס": הוט ו-yes מנסות לשדר עסקים כרגיל ואימצו קו קשוח בשימור לקוחות ■ נציג הוט: "השירות של סלקום לא מפחיד אותי, אנו מציעים מוצר אמין עם תוכן עשיר" ■ yes: "סלקום מציעה שירות פחות טוב משלנו"
האנליסט רוני בירון: השקת פעילות הטלוויזיה של סלקום תאיים יותר על הוט מאשר על yes, שכן לקוחות yes מאופיינים בהעדפה לאיכות התוכן והשירות מאשר למחיר ■ צופה הפסד תפעולי של 40 מיליון שקל לסלקום ב-2015
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות