בכנס "מדברים עתיד" שמיועד ללקוחות עסקיים של סלקום, בכירים ומומחים מתעשיית ההיי-טק ירצו על החידושים, הטרנדים והמגמות העתידיות בשוק התקשורת, ובמהפכות הטכנולוגיות העתידיות
האנליסט רוני בירון מבית ההשקעות: "הפחתת החוב המשיכה להיות בעדיפות על חלוקת דיבידנד"
סיכום השנה החולפת בענף הסלולר מצביע על כך שהתחרות בתחום ממשיכה לעשות שמות בתוצאות החברות הוותיקות, שרשמו ירידה של כמעט 50% ברווחיהן ■ בואו לראות מה עשתה רפורמת כחלון לתוצאות חברות הסלולר
שרון גולן נאשם כי התחזה לגורמים שונים ופנה לאזרחים שאת פרטיהם האישיים השיג באמצעות תוכנת אגרון, ובאמצעות כך קיבל לידיו סכומי כסף רבים
השפעת התחרות בשוק הסלולר ניכרה בכל הפרמטרים המרכזיים ■ המנכ"ל ניר שטרן: "צופה שהתחרות בשוק, ובעקבותיה שחיקת המחירים, יימשכו גם השנה"
פלאפון ניידה 3,500 מנויים, את סלקום נטשו 11 אלף מנויים, ופרטנר איבדה 8,200 מנויים ■ הוט מובייל גייסה 7,800 מנויים נטו, וגולן טלקום - 3,500 בלבד
נראה שהשר גלעד ארדן הבהיר את סדרי העדיפות שלו היטב, לאחר כפיית החבילה הצרה החדשה על הוט ו-yes ■ דעה / גד פרץ
כמה רשתות סלולר צריכות לפעול בישראל - 2 או 3 והאם האווירה הציבורית תשפיע על ההחלטה של משרד התקשורת?
איזה מדד מאפשר להשוות בין חברות סלולר שונות, ומה חושבים בפירמת ראיית החשבון על השחקניות המקומיות?
סלקום נמצאת בתהליך של מכרז לבחירת ספק להקמת רשת הדור הרביעי, והיא מתכננת מהלך נרחב שבו תחליף גם את ליבת הרשת שלה
אבי לוי מנכ"ל מליסרון: "אמרו לנו שסלקום לעולם לא תעזוב אותנו מהרצליה, אבל מרים פיירברג באה יום אחד ונתנה להם הנחה בארנונה, וכל סלקום הגדולה קמה ועזבה לנתניה"
גולן גייסה בינואר יותר מ-11 אלף מנויים נטו, הוט מובייל גייסה 6,800 מנויים בלבד על אף המבצע האגרסיבי ■ סלקום איבדה בינואר יותר מ-17 אלף מנויים, פרטנר איבדה 9,600, ואילו פלאפון הצליחה להדהים עם 1,100 נטישות בלבד
למה אנחנו תקועים בשוק התקשורת ואיך מתאוששים - המדריך המלא
אחרי קרב ממושך ונטישה של מאות אלפי לקוחות, נכנעות פלאפון וסלקום ומציעות מחירים שנושקים למחירים של חברות הסלולר החדשות והווירטואליות ■ אורנג' הוזילה תעריפים, אבל לא כמו כולן ■ צפו בטבלת המחירים המלאה
פרטנר שכרה את אנליסיס, סלקום שכרה את נרה ■ הוט תעבוד עם טאסק, ובזק לא החליטה עדיין
קצב של 100 מגה בקווי יעלה 70 שקל ■ פרטנר וסלקום סבורות כי המחיר צריך להיות כ-40-45 שקל, ובזק והוט סבורות כי המחיר לקו צריך להיות מעל 70 שקל
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות