שתי חברות הסלולר הוותיקות מחליפות רעיונות לגבי שיתוף-פעולה, בעקבות המהלך הדרמטי של הוט מובייל ופרטנר ■ לפי הערכות, סביר יותר שגולן טלקום תחבור לאחת החברות הוותיקות במטרה להקים רשת משותפת
בעלת השליטה דסק"ש תהנה מדיבידנד של כ-38 מיליון שקל ■ סלקום מציגה ירידה חדה בהכנסות וברווח ביחס לרבעון המקביל, אך גם שומרת על יציבות ■ מספר מנויי סלקום בסוף הרבעון: כ-3.2 מיליון; שיעור הנטישה עמד על 8.9%
שיתוף הרשתות בין פרטנר להוט מובייל מטלטל את השוק ■ החברות הוותיקות יצטרכו כנראה להיכנס למהלך אגרסיבי של פיטורים והתייעלות ■ המחיר לחבילת סלולר לצרכנים צפוי להישאר 60-70 שקל בחודש עם סיכוי קלוש להעלאות מחיר
בשורה ללקוחות סלקום ב-7 השנים האחרונות: ביהמ"ש המחוזי אישר תובענה ייצוגית נגדה בשל כך שהגבילה את גובה ההחזרים אותם התחייבה לשלם ללקוחות שרכשו ממנה ציוד ■ "העסקה הוצגה כעסקה בה ניתנת הנחת ציוד מלאה"
השוואה מגלה כי המחיר נע סביב 50 שקל לחודש עבור לקוח ממוצע, כשהמתחרות החדשות אינן בהכרח זולות ■ אם אתם לקוחות בזק - כדאי לכם לעדכן את החבילה, ואם אתם מתעקשים על הוט - לכו על הטריפל ■ צפו בטבלה המלאה
בסיור של שר התקשורת בסלקום, הסבירה החברה כי היעדר הקליטה בעידן פלוס מקשה עליה להשיק את שירותיה בכל הארץ ■ ביקשה שוב להפחית מחירי השימוש בתשתיות בזק והוט, במטרה לספק חבילת טריפל של טלוויזיה, אינטרנט וטלפוניה
הוט מובייל השתפרה בחודש אוקטובר עם גיוס של 5,000 מנויים נטו, אך סובלת מנטישה חמורה ■ גולן טלקום מאבדת לקוחות משלמים לטובת מנויים ב-0 שקלים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום, שכלל לא שודרה השבוע, רשמה אהדה הגבוהה ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
המפעילות הסלולריות יתחילו למכור את האייפון החדש מבית אפל ב-3 בנובמבר
הפרסומת של סלקום מובילה את דירוג האהובות ואף רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי ■ לפ"מ הכניסה שני קמפיינים לטבלה
זאת על חלק מהתשלום שקיבל ארנון מידי פיוטרקובסקי בעקבות הסכסוך ביניהם סביב בעלות על 1% ממניות סלקום - כך קבעה שופטת העליון אסתר חיות
המשרד הורה לבזק להפסיק להחזיר רווחים ללקוחות עסקיים בתמורה למכירת קווי תקשורת ■ בזק: מדובר בשיטת עבודה מקובלת בשוק התקשורת
שיעורי הזכירה של הפרסומת של סלקום הם הגבוהים ביותר שהתקבלו ב-2013
איך נראים טייס, רופא או חיילים מגולני בפרסומות? מצד אחד, הפרסומאים טוענים כי סטריאוטיפים מתקשרים הכי טוב את המסר; אך מצד שני, אם נצמדים אליהם יותר מדי, הם מעוררים ביקורת ציבורית ודיונים סוערים ברשת
מחד גיסא IBC מעוניינת לחסוך זמן יקר של פריסה, ומאידך גיסא לגייס את סלקום ופרטנר כלקוחות של המיזם מיומו הראשון
שר התקשורת ביקש מאנשי משרדו לבחון שינויים במודל הכלכלי בקביעת מחיר השימוש בתשתיות בזק והוט במסגרת כללי התחרות החדשים להסדרת שוק התקשורת
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות