Twisted Fly: הפרסומת של דלתא שיועדה לקהל הנשי קיבלה סנטימנט שלילי, אך הפרסומת שיועדה לקהל הגברי זכתה לתגובות חיוביות
השוק הכשר, במיוחד בארה"ב, נחשב לעוגן עבור יצואניות המזון הישראליות ■ אמנם מדובר בשוק מוגבל, אבל מסתבר כי היכולת שלו להשתלב בקלות בנישת מוצרי הבריאות עשויה לסייע לו לגדול משמעותית גם בשוק הכללי
עד עתה טופל תקציב הפרסום של עוף טוב ע"י גלר-נסיס, שהצטרף למערך הפרסום של אסם לפני מספר שנים ■ ב-2008 עמד היקף התקציב על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
על התקציב מתמודדים גם ראובני-פרידן ואדלר-חומסקי ■ היקף הפרסום למותגי עוף טוב ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר
אינטלאסםאירועים ומינוייםלוגיסטיקהמרלו"געוףתנאי עבודה