פורום דאבוס

כתבות אחרונות

 

פרס: "לא צריך לשפוך דם, סנקציות כלכליות פוגעות יותר"

פרס מזהיר מפני סכנת החרם הכלכלי ("לא צריך חרם של מדינות, מספיק שחברה אחת תעקם את האף") ועונה בציניות לביקורת על המשלחת המנופחת לפסגה הכלכלית ("צודקים, אני מציע למבקרים שישראל תפנה רק לעניים")

עדי בן ישראל 31.01.2014

בחזרה מדאבוס

יש אלוהים, אמרתי לעצמי, אבל אז נתניהו לא עמד בהבטחתו וכן נאם

עדי בן ישראל 27.01.2014

בלודג'ט: "המניות יקרות הרבה יותר ממה שאנשים חושבים"

האנליסט לשעבר בוול סטריט וכיום המנהל והעורך של האתר הכלכלי "ביזנס אינסיידר" מדבר על חלוקת העושר, עתיד העיתונות והשקעות בשוק המניות

עדי בן ישראל, דאבוס 26.01.2014

פרופ' שילר: "מחירי הדירות בישראל נראים כמו בועה"

שילר, מומחה לנדל"ן, סבור כי זה עדיין לא הזמן לצאת משוק המניות ■ "לחזות בועות זה כמו לחזות הצלחה של סרט. אף אחד לא באמת יודע" ■ על השקעה בנדל"ן בארה"ב: "חושבים שהמחירים יעלו? אל תצפו לעליית ערך רבה"

עדי בן ישראל, דאבוס 26.01.2014

רוביני מזהיר: "הקפיטליזם יכול להרוס את עצמו"

בראיון לאתר "ביזנס אינסיידר" מביע הכלכלן המוערך דאגה מפני חוסר היציבות הפוליטית והעלייה באי השוויון: "נמצאים כאן לא רק ה-1% העליון, אלא ה-0.01% העליון" ■ "מה שקרה השבוע זה סוג של מיני סערה מושלמת"

נדב נוימן 25.01.2014
איראן | davos

נתניהו: "אין אף מנהיג שלא נוקש על דלתנו"

בראיון ל-CNN אמר ראש הממשלה כי מנהיגי העולם וחברות ענק מבקשות לשתף פעולה עם ישראל בתחום הסייבר ■ "אנחנו שולטים בהוצאות ובשיעורי המס" ■ ל-CNBC אמר: "יש לי אפס אמון ברוחאני"

נדב נוימן 25.01.2014
איראן | davos

נתניהו בדאבוס: "יש התעניינות עצומה בכלכלה שלנו"

בזמן שבמסדרונות כנס דאבוס מחזרים אנשי עסקים מערביים – בעיקר אירופים – אחר נציגים איראנים, רה"מ נתניהו טוען שמשטר הסנקציות יימשך

עדי בן ישראל, דאבוס 24.01.2014

פלוג: "יש צורך ברפורמה בחינוך במגזר החרדי"

נגידת בנק ישראל בדאבוס: "הפטור משירות צבאי ניתן לחרדים בתנאי שישלימו לימודיהם בכוללים ובישיבות. הסרת תנאי זה תגדיל השתתפותם בעבודה" ■ "לשילוב חרדים וערבים בעבודה ישנה חשיבות מאקרו-כלכלית"

עדי בן ישראל, דאבוס 24.01.2014
אורי אריאל | לפני כולם

אריאל: "חרם כלכלי על ישראל? צביעות שמאל קיצוני"

שר השיכון מגיב בשיחה בלעדית לטענות של פורום אנשי עסקים בראיון לשליח "גלובס" לדאבוס: "הטיעון כאילו אם תפנה ישראל את הישובים ביהודה ושומרון ותפסיק 'לממן' מתנחלים ייחסך כסף להשקעה בדיור - טיעון מגוחך"

אורי חודי 24.01.2014
איראן | davos

פרס: "אל תבזבזו זמן רב בחופשות; הכי טוב לעבוד"

נשיא המדינה זכה לכבוד מיוחד בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס כשקיבל את אות "רוח דאבוס" ■ פרס קרא לחלוקה של הידע ולא של העושר כי "ידע הוא עושר"

עדי בן ישראל, דאבוס 24.01.2014

קנת' רוגוף: "הפד' צריך תוכנית תמריצים יותר אגרסיבית"

הכלכלן המוערך מאוניברסיטת הרווארד בעל השם העולמי טוען כי הפחתת רכישות האג"ח ע"י הפד' לא תגרום לזעזועים בשווקים הפיננסיים ■ "אנחנו בתקופה שבה אנשים הרבה יותר זהירים. אין פה את הטירוף שהיה לפני המשבר הפיננסי"

עדי בן ישראל, דאבוס 23.01.2014

"אנחנו אומרים לנתניהו: שלום יפתור את בעיית הדיור"

דיתה ויהודה ברוניצקי, בעלי אורמת; אלוף (במיל') דני רוטשילד; יהורם יעקבי, מנכ"ל מרכז הפיתוח של מיקרוסופט ישראל; וידין קאופמן, שותף מייסד בקרן סדארה מדברים בראיון משותף ל"גלובס" על חרם כלכלי, בעיית הדיור וההייטק

עדי בן ישראלשליח גלובס 23.01.2014

"אפילו הפרות בישראל ממוחשבות ואנו מפיקים חלב יותר מכל מדינה בעולם - אנחנו אומת החדשנות"

נתניהו: "אין עם בעולם שנמצא במצב של העם היהודי, היינו חייבים לחדש כדי לשרוד כי היינו מעטים מול רבים. אנשים מנסים לפצח את הסוד שלנו ולעשות מה שאנחנו עושים" ■ אתר "גלובס" העביר בשידור חי את נאום נתניהו מדאבוס

עדי בן ישראל, דאבוס 23.01.2014
איראן | davos

רוחאני: התחממות היחסים עם ארה"ב - הכי חשובה

נשיא איראן בנאום שכל כולו קריאה לשיתופי פעולה - ואף מלה על ישראל: "הגלובליזציה הראתה שכולנו בסירה אחת. לכלכלת איראן פוטנציאל להיות אחת מעשר הכלכלות הגדולות בעולם תוך שלושה עשורים, מטרה שבכוונתי לממש"

עדי בן ישראל, דאבוס 23.01.2014

מנכ"לית יאהו מאייר תגיע לביקור בישראל בחודש יולי

בפגישה שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מאייר בפורום הכלכלי העולמי, אמר נתניהו: "אני רוצה שתגדילו הנוכחות שלכם בישראל. אנחנו רוצים להגדיל השותפות איתכם" ■ יאהו מחזיקה היום במרכז קטן יחסית בחיפה

עדי בן ישראל, דאבוס 22.01.2014

"השווקים לא בטוחים היום יותר מב-2008; המצב מפחיד"

ארבעה בכירים במערכת הפיננסית התכנסו בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס לענות על שאלת השאלות: האם השווקים בטוחים יותר היום? ■ "האם סביר שנחווה עוד מפולת כזו בשנים הבאות? הסבירות לכך נמוכה? לדעתי לא"

עדי בן ישראל, דאבוס 22.01.2014

   12345678910111213   

   נמצאו 193 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 13