התחרות החריפה על תדמית הרשת הזולה ביותר גוררת את רשתות השיווק להוזלות גדולות לקראת סקרי השוואת המחירים הנערכים לקראת פסח ■ אבל מה קורה אחרי שהסקרים מתפרסמים? פחות משבוע אחרי פרסום הסקר, חלק מהמוצרים מתייקרים בשיעורים אסטרונומיים
בשיא עונת המבצעים ברשתות המזון, קבלו 3 תובנות כדי לעבור את סערת הקניות בשלום
מסקר אתר "כמה" עולה עוד כי על מכשירי חשמל אנו מוציאים בחודש שלפני פסח כ-67% יותר בהשוואה לממוצע ההוצאות החודשי בתחום, וכי ההוצאות על מזון לחג גדלות בכ-50%
כך דווח בגלי צה"ל ■ בתוכנית "בוקר טוב ישראל" אמר רפי יוחאי, מנהל מחלקת הונאה בכשרות של הרבנות הראשית לישראל, כי יש חשש שמצות לא כשרות רבות כבר עושות את דרכן למרכולים בישראל
מסקר גולשי אתר "גלובס" עולה כי מרבית הגולשים מקבלים ממקום עבודתם שוברי קנייה כשי לחג הפסח ■ 20% מהגולשים ענו כי לא ניתנה להם כל מתנה ממקום עבודתם
רגע לפני פסח, חג הקניות הלאומי, השווקים כמרקחה ■ בתי עסק קטנים, רשתות שיווק וקניונים מדווחים על עלייה בפדיון, על רקע השיפור במצב הכלכלי לעומת פסח אשתקד ■ איך נערכים נכון כדי לזכות בלבו ובכיסו של הלקוח?
חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון
זאת בדומה לגידול בשנת 2009, על-פי סקירה שערך אגף כלכלה ומסים באיגוד לשכות המסחר
מהשוואת מחיריהם של 26 מוצרי מזון וניקיון לפסח בין מגה בול, שופרסל דיל, רמי לוי וחצי חינם עולה כי לקוחות רמי לוי ישלמו הרבה פחות על רוב המוצרים ■ מגה בול ושופרסל דיל בתחרות צמודה עם פער קטן לטובת מגה בול
החל מסידור פרחים באגרטלים, דרך כלים יוקרתיים שלא צריך לשטוף בסוף הארוחה ועד סידור יסודי של כל חדרי הבית - מי שמאס בסידורים לחג יכול להשיג כמעט כל שירות תמורת סכומים שנעים בין מאות לאלפי שקלים
הפעילות כוללת עיצוב של פחית או בקבוק קולה עם תמונה אישית
זאת בהגבלה של 6 ק"ג ללקוח, בקנייה של מעל 150 שקל ממוצרי החנות ■ לא מן הנמנע כי רשתות השיווק המתחרות יגיבו למהלך זה בימים הקרובים ויודיעו על מבצעים משלהן לקראת החג המתקרב
איך לצלוח את פסח בלי שנצטרך אחריו הלוואה כדי לכסות את האירוח, המתנות והחופשות
מדובר בעלייה של כ-10% לעומת פסח אשתקד, אז הסתכמו המכירות בכ-270 מיליון שקל
גם השנה, הקרב על מחירי הבשמים לקראת פסח מביא את המשווקות להציע ללקוחות מחירי רצפה הפסדיים ■ סופר-פארם שולחת ללקוח מחיר עדכני ב-SMS, וניו-פארם תתפרס באגרסיביות גם להנחות בכל תחום הטיפוח
תלושים של רב-תו בשווי 1,075 שקל מוצעים למכירה ב-888 שקל, זיכוי במחסני תאורה בסך 1,500 שקל - ב-1,000 שקל ■ מכון הסקרים רותם TRI: כ-86% מהעובדים מצפים לקבל תלושים - רק 0.5% מעדיפים ספר
אלכוהולחופשהטיוליםטיסותייןכרטיסי אשראימתכוניםנתב"גקניותתיירות