הסכסוך שנוצר על רקע סיום ההסכם המסחרי בין קשת ל-yes עולה שלב • כעת, כל אחת מהחברות קוראת לשנייה "מונופול" בתחומה וטוענת כי השנייה פוגעת בתחרות ומשתמשת לרעה בכוחה • בתוך כל זאת הן גם מאיימות בפנייה לבית המשפט
השיטה תגדיל את אחוזי הצפייה ב-10% בממוצע ועד 50% ■ בניסיון לשקף את הרגלי הצפייה הנוכחיים, יימדדו צפיות גם 35 יום אחרי מועד השידור המקורי, במקום שבוע כיום
מדובר בכ-200 אלף צופים שהתווספו באמצעות צפייה נדחית, כלומר צופים שהקליטו את התוכנית של קשת בזמן שידורה וצפו בה מאוחר יותר ■ שיאי צפייה לתוכנית גם באתר mako
זכיינית ערוץ 2 תאריך את טווח הזמן שהיא כוללת בחישוב נקודות הרייטינג - ל-3 ימים מרגע השידור (בצפייה נדחית), במקום יום אחד כנהוג היום
אחרי ההחלטה מעוררת המחלוקת בלונדון 2012, גם את אולימפיאדת החורף יוכלו האמריקאים לראות רק באיחור של שעות ארוכות
כשבוע לאחר שידור התוכניות, נתוני הצפייה הנדחית מראים כי "הישרדות" צברה עוד 5% צפייה והגדילה את הפער מ"רוקדים עם כוכבים", שצברה עוד פחות מ-3%
כך עולה מסקר שנערך עבור פסטיבל "שובר מסך" שיתקיים בשבוע הבא ■ אחד מכל 10 ישראלים צופה בתוכן טלוויזיוני דרך סמארטפונים וטאבלטים - בשירותים
עפ"י סקר TIM לחודש ספטמבר, 44% מהגולשים בישראל צופים בתוכניות טלוויזיה בצפייה נדחית באמצעות האינטרנט ■ גוגל, פייסבוק ויו-טיוב רשמו ירידה בשיעורי החשיפה
"הדור הבא" של ערוץ 10, טאבלטים, שינוי שיטת הרייטינג ופרשות מרגול ושלדון אדלסון - אלה מקצת האירועים בתשע"א שהשפיעו על המסך ועל הצופים וגם על המתרחש מאחורי הקלעים
חברת הממירים הדיגיטליים TIVO חודרת לנתחי שוק חדשים ונכנסת חזק לתחום ה-HD
על-פי מחקר חברת מדיה מיטרי, הממוצע העולמי עומד על 229 דקות ■ הריאליטי והבידור השתלטו על טבלאות הרייטינג בעולם ■ שיאני הצפיה בעולם: הסעודים עם 6 שעות ביום
הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר
כך עולה מנתונים לרבעון הראשון של 2011 שהגיעו ל"גלובס"■ הצפייה הדחויה מהווה אחוזים בודדים ■ ממוצע הרייטינג בפריים-טיים של קשת: 28.8% ■ התוכנית הכי נצפית: "האח הגדול"
חברת הסלולר הסכימה לשלם גם עבור נקודות הרייטינג של הצפייה הנדחית ■ מקיימת מגעים גם עם ערוץ 10 ורשת לסיום הסכסוך המסחרי
סמנכ"ל השיווק עדי כהן קבע כי התנאי במכרז הוא שסלקום אינה מוכנה לשלם על נקודות הרייטינג של צפייה נדחית ■ סלקום פנתה גם לחברות מדיה שאינן נמנות עם מערך הפרסום שלה
האיגוד יקבל חוות-דעת משפטית מקצועית בשאלה האם נושא הצפייה הנדחית הוא עניין מסחרי או מקצועי ■ הצפייה הנדחית מעסיקה את ענף הפרסום כיוון שהיא מייקרת את מחיר הקמפיינים
עידן פלוס (DTT)FREE TVyesטלוויזיהסטרימינגקשת 12רשת 13