סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר
תחזית האנליסטים היתה לרווח של 1.22 דולר למניה החברה דיווחה על רווח של 3.5 מיליארד דולר הכנסות חברת מוצרי הבריאות והטואלטיקה ירדו ב-7% ל-15.03 מיליארד דולר
יום הצרכן הבינלאומי הוא הזדמנות טובה לבחון כיצד נטיות בסיסיות של הצרכן הישראלי - כגון עצלנות, אמון יתר באחרים, נטייה להתפתות בקלות, חוסר בקיאות וחוסר מוטיבציה - עלולות לגרום לו נזק לא קטן
מחקרים מגלים שהקניונים לא מספקים את הסחורה והלקוחות מחפשים אלטרנטיבות
[למדור שוקי עולם] המדדים המובילים באירופה נסחרים כעת בעליות בנובמבר עמד שיעור האינפלציה על 2.1% אנליסטים חזו תוצאה של 1.8%
[לבורסות בעולם] וודאפון עלתה ב-4.6% BHP בילטון טיפסה ב-4.6% אסיה ננעלה בעליות מדד אמון הצרכנים בבריטניה בשפל של 4 שנים המכירות הקמעונאיות באירופה ירדו ב-0.8% באוקטובר
וויטני, האנליסטית הראשונה שהתריעה מפני מצבו של סיטיגרופ וחזתה במדויק את הפסדי הסאב-פריים שלו כבר ב-2007: "לירידה בנזילות בשוק כרטיסי האשראי יהיו השפעות הרות-אסון על ההוצאה הצרכנית ועל הכלכלה" מציעה שורת צעדים שימנעו את הפגיעה הקשה בצריכה הפרטית
סך המכירות ביום ו' גדל ל-10.6 מיליארד דולר - העלייה הקטנה ביותר מאז העלייה בסך 0.9% שנרשמה ב-2005 לצורך ההשוואה - אשתקד נרשם זינוק של 8.3% לעומת השנה הקודמת
אסם חותמת רבעון עם גידול של 14% במכירות ל-863.7 מיליון שקל - אך עם שחיקה של 4.2% בשיעור הרווח התפעולי, שעמד על 11.3%
סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה
לפני מספר שנים דובר רבות על הצורך בהצמדת המידע למוצר, מאחר שבזירת הקנייה עצמה, בחנות, מתקשים צרכנים, לקבל את מלוא המידע הדרוש להם כדי לקבל החלטת קנייה. עתה, משמש האינטרט כמקור מידע עיקרי
הפלוס של גלובסיוקר המחיהיש חסדכרטיסי אשראיצרכנות נבונהצרכנות פיננסיתקמעונאותקניוניםקניותקניות באינטרנט