קום איל פו

רשת אופנה ישראלית של בגדי מעצבים

כתבות אחרונות

 
סיביל גולדפיינר מנכ"לית קום אל פו / צילום: איל יצהר, גלובס

"לאנשים אין כסף עכשיו, זה לא הזמן לצאת עם עוד קולקציה חדשה"

סיביל גולדפיינר, מנכל"ית חברת האופנה קום איל פו, על אופנה בימי מגפה • "אחד האתגרים הכי גדולים הוא ניהול מתוך חוסר ודאות. אי-אפשר לחזות ביקוש. אנשים קונים הרבה פחות בגדים, כי אין לאן להתלבש"

זהרה רון 20.11.2020
קסטרוX אלון ליבנה/צילום:דודי חסון

שיתופי-פעולה הם הדבר החם בעולם האופנה הישראלי

כמו בתי האופנה בחו"ל, גם בתי האופנה המקומיים הפנימו ששילוב כוחות מעצים את הקולקציה ומשדרג את המותג ■ קבלו מקבץ של שיתופי-פעולה אופנתיים במיוחד

יעל בן ישראל 13.05.2015

צרכנות עם מצפון: אילו חברות מקדמות בארץ סחר הוגן?

על רקע הפערים המתרחבים ותרבות הצריכה, חברות מסחריות רבות בעולם מאמצות מדיניות של סחר הוגן ■ בישראל הנושא עדיין בחיתולים, במיוחד לאור המאבק ביוקר המחיה והחיפוש המתמיד אחר מחירים נמוכים

מיכל רז-חיימוביץ' 05.02.2015

צו האופנה: עיצובים, תרומות ויוזמות לטובת חיילי צה"ל ותושבי הדרום

בזמן שהתותחים רועמים, יש מי שמצליח גם בתעשיית האופנה המקומית למנף את ההזדמנות לטובת מעשים טובים, בלי טיפת ציניות ■ לפניכם כמה מהתורמים והנרתמים בענף האופנה למבצע "צוק איתן"

יעל בן ישראל 30.07.2014

כך נכנסו אג'נדות חברתיות למודל העסקי של חברות האופנה בארץ

חנויות יד שנייה ייחודיות של ויצ"ו, בית-ספר יוקרתי לתכשיטנות המקבל אליו תלמידים מהקהילה האתיופית, אאוטלט המשלב בין מכירת עודפי מעצבים לעסק חברתי, ומיזם אופנתי המאמין בהקמת מרכזי רווח שיתופיים

יעל בן ישראל 02.06.2014

סופ"ש כבר כאן: אירועי תרומה לקהילה לקראת החג

לקראת החג - בית האופנה "קום איל פו" בפרויקט גדול שמאפשר לתרום בגדים ולקבל שוברים לקנייה בחנות, עוד הזדמנות לתת ולקבל בפרויקט תרומת תכשיטים ■ ועוד שפע אירועים, כנסו להתעדכן

יעל בן ישראל, מתן שירם, הילה שיאון ועומר שומרוני 03.04.2014

רשתות בגדי המעצבים: אם ניכנס למלחמות מחירים, נתאבד

הן פונות לעשירונים העליונים, בורחות ממלחמות מחירים, לא פותחות חנויות בפריפריה ומייצרות רק כחול-לבן ■ ב-3 השנים האחרונות רשתות המעצבים הולכות ותופסות מקום בולט בקניונים

אילנית חיות 07.04.2011

מצעד הלייקים השבועי

צומת ספרים מבלפת, קום איל פו מבזבזת, סיטרואן רצינית, ורק פסטרמה אחת וקוץ בה

אייל מרקוס 22.11.2010

אילו חברות משווקות מוצרי סחר הוגן - ואיפה אפשר למצוא אותם?

האם העסקת בני ישראל בתנאי עבדות במצרים היתה עוברת בשקט בעידן הפייסבוק והטוויטר? לא בטוח ■ המודעות למוצרי סחר הוגן ולצרכנות אחראית, כזו שמתחשבת בעובדים בקצה שרשרת הייצור, הולכת ועולה

מיכל רז-חיימוביץ' 31.03.2010

"קום איל פו" וקמפיין "לא שורפות חזיות" זכו ב"אות גלובס" ע"ש חיים בר-און לשנת 2009

"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית

ספיר פרץ 08.06.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1