בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף
אדם אבנון ואדם פולצ'ק פיטרו את שכבת מנהלי הביניים בתחום הקריאייטיב ■ בנוסף, פעילות הדיגיטל תרוכז תחת החברה-האחות וונדרמן
3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
פולקסווגן גולף יוצאת מאוסלו ונוסעת לצפון. באיזה מקטע כביש ייגמר לה הדלק? המנחש יקבל את הרכב במתנה
"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו
חברי "גלובס" בפייסבוק מספרים על העבודה שלהם ■ והפעם: מיכל כזארי על ענף הפרסום
אני כאן כי זה מה שאני אוהב לעשות, ואני לא אוהב להיות אובייקטיבי - אני אוהב להתחבר למה שאני עושה, אחרת אין טעם
הפרסומאים שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן הוכיחו שנוסף לניסיון לשכנע אותנו לקנות עוד מוצר, הם יכולים לסייע לעולם להיראות טוב יותר ■ מבט על עבודות הפרו-בונו שעשו את ההבדל
מנקודת המבט של שופט בתחרות הפרסום הבינלאומית בקאן, רואים דברים שלא רואים מכאן ■ הנה מספר דוגמאות לפרסום חדשני ומרגש
כשקרן קיי נכנסה לעולם הפרסום היא הרגישה כמו תת-אדם, פירור אבק ■ בהמשך הרגישה שגוזרים עליה קופון - ופתחה משרד עצמאי ■ מה היא חושבת על הענף?
סילברסטין, שותף במשרד הפרסום GOODBY, SILVERSTEIN & Partners, בפסטיבל קקטוס הזהב: "העבודה הטובה ביותר היא זו שעושים כשהלקוח לא התכוון אליה"
שמיר, סמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, בפסטיבל קקטוס הזהב: "אנחנו לא אמנים שבאים להציג את הפנטזיות שלהם. אנחנו קמים בבוקר לעשות פרסום ממוצע, פופולרי ומספק"
בין הזוכים במדליות זהב בתחרות הקקטוס: קמפיין "אראלה תתקשרי אליי" של מפעל הפיס, "וופלים או בפלות" של עלית וגולדסטאר ■ במדיית הטלוויזיה לא חולקה השנה אף מדליית זהב
מרקין, מנהל הקריאייטיב של קריספין פורטר & בוגוסקי: "אם מצליחים למצוא משפט שיסכם את הקמפיין - סימן שהוא מוצלח"
לקראת קקטוס הזהב, ריץ' סילברסטין נותן תובנה פשוטה לתעשייה שמחפשת כיוון: "לא משנה באיזה טכנולוגיה משתמשים ומה קורה בשוק, הבסיס של הפרסום הוא תמיד לספר סיפור טוב"
בינה מלאכותיתמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםפרסוםפרסומותקמפייןשיווקתחרות הפרסום גרנות