אף אחד לא זכה בזהב בקקטוס? אז מה, כולם מרוצים. אז זהו שלא כולם, בכלל לא
סמנכ"ל הקריאייטיב, גיא גורן: "איני מעוניין לקבל מדליה בתחרות שהוחלט לחלק בה פרס בכל מחיר" ■ כפי שנחשף בשבוע שעבר ב"גלובס", שופטי קקטוס הזהב "תיקנו" את ציוני העבודות כדי לאפשר זכייה במדליות
השיפוט הראשוני בתחרות השנה יצר סיטואציה שבה אף אחת מהעבודות, בכל 15 הקטגוריות, לא זכתה במדליית זהב - כך שהיה צורך ב"פקטור" לשיפור הציון ■ 7 עבודות זכו במדליית כסף ו-13 עבודות זכו בארד
אחריו במקום השני - אדלר-חומסקי במקום השלישי - גיתם BBDO בפער קטן יחסית ראובני-פרידן מדורג במקום הרביעי, ובמקום החמישי יהושע TBWA שלמור-אבנון-עמיחי לא משתתף בתחרות השנה
בתחרות נשפטו 711 עבודות מ-35 משרדי פרסום השיפוט נעשה ע"י 22 סמנכ"לי קריאייטיב טקס הענק פרסי הקקטוס יתקיים ב-26 במאי
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
במסגרת הפרויקט יוצגו באתר מיוחד, creativevalley.co.il, העבודות הישראליות שיתחרו בקאן לצד האתר יפרסם "גלובס" דיווח מיוחד על מיטב העבודות של הקריאייטיב הישראלי ואף ידווח באופן יומי מהפסטיבל עצמו
שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל
בינה מלאכותיתמירן פחמןמשרדי פרסוםעמותותענף הפרסוםענת בן-נתןפרסוםפרסומותקמפייןתחרות הפרסום גרנות