רוני בר-און

כתבות אחרונות

 

ענבל גבריאלי מעידה במשטרה על הצבעתו הכפולה של השר רוני בר-און

זאת בטרם יודיע מזוז על פתיחה בחקירה פלילית נגד בר-און ; כזכור, לפני כחודש פירסם "ידיעות אחרונות" צילומי ארכיון המוכיחים כי בר-און הצביע במקום גבריאלי בעת אישור התוכנית הכלכלית בכנסת לשנת 2003

נועם שרביט 14.12.2008

משפטנים ממכללת שערי משפט: לא לקדם את החקיקה להסדרי חוב למחזיקי אג"ח

פנו בעניין לבר-און, מזוז, גושן וענתבי ; טוענים כי המהלך יפגע בציבור בעלי האג"ח והחוסכים בקופות ובקרנות הפנסיה עתירות האג"ח ; "ההצעה רואה בחוסכים לטווח ארוך ציבור לא אחראי שיש להגן עליו מפני עצמו"

הדס מגן 11.12.2008

תוכנית ההאצה יוצאת לדרך: האוצר פנה לבנקים לצורך הרחבת קרן הלוואות לעסקים קטנים בהיקף של 240 מיליון שקל

הקרן מאפשרת לבנקים להעמיד הלוואות לעסקים קטנים אשר גובה המחזור השנתי שלהם הוא עד 22 מיליון שקל, כאשר המדינה מעמידה בטוחה להלוואה בהיקף של 70%

אדריאן פילוט 10.12.2008

לין נגד השתלחות עיני בשר האוצר: "לא שם גבול בין פעילות פוליטית לבין האינטרסים האמיתיים של העובדים במשק"

אתמול אמר יו"ר ההסתדרות עופר עיני: "בואו נחליט שבר-און מלך העולם; הזהרתי מעשרות אלפי מפוטרים - ויהיו הרבה יותר"

שירות גלובס 10.12.2008

הרשת דקה, האגו נפוח

הקרב על רשת הביטחון הוכרע כביכול,למעשה אנו רק בתחילתה של המלחמה הגדולה

שי ניב, עירן פאר וסטלה קורין-ליבר 09.12.2008

מזוז הורה למשטרה לבדוק את הטענות להצבעה כפולה של שר האוצר רוני בר-און

התנועה לאיכות השלטון בישראל פנתה לאחרונה ליועמ"ש ולמפכ"ל המשטרה, בבקשה לבחון פתיחה בחקירה פלילית בעניין ממצאי תחקיר "ידיעות אחרונות" על הצבעתו הכפולה של בר-און בכנסת במאי 2003

שמואל דקלו 09.12.2008

בר-און: "הצעת נתניהו לרשת הביטחון היתה מדרדרת את שוק ההון בישראל 20 שנים אחורה"

שר האוצר יורה בצרורות: "המשבר הפיננסי העולמי חשף את משיחי השוק החופשי במערומיהם: נטולי החמלה האלה זועקים כעת מרה שיש לשלם בכספי המסים על הבושה - וכך ירפדו את דרכם אל השלטון" ; בר-און לעיני: "אם אתה רוצה לנהל על גבי את קמפיין הבחירות של ברק - תשכח מזה"

ארז וולברג 09.12.2008

עיני קורא להתפטרות של בר-און: "כל הזמן מתעסקים רק באגו שלו, בואו ונחליט שבר-און מלך העולם; הזהרתי מעשרות אלפי מפוטרים - ויהיו הרבה יותר"

בראיון לוחמני לגלי צה"ל אמר יו"ר ההסתדרות: "איני רוצה לשבות ולהזיק - בר-און לא רוצה לדבר כי האגו שלו משתולל" ; שר האוצר: "עופר עיני איבד עשתונות בשידור חי. הוא ושרגא ברוש מתואמים לחלוטין. אסור לנו להשתולל עם הכסף"

שירות גלובס 09.12.2008

רוני בר-און: "שרגא ברוש הוא בובה של נתניהו ומומחה ביצירת פאניקה"

ברוש: "יושב שר אוצר ולא עושה כלום. כשיש פשלה בתחום הביטחון - חוקרים. והמובטלים - הם לא פשלה? צריך שמחר בבוקר כל עסק יוכל לקחת הלוואה בבנק שלו; תנו חופשה ללא תשלום לעובדים - שהביטוח הלאומי ישלם את שכרם והמעסיקים ישלמו תנאים סוציאליים - וכך לא יהיה צורך לפטר"

רן רימון ויעל גרוס-אנגלנדר 08.12.2008

יחיאל חזן לביהמ"ש העליון: מבקש משפט חוזר עקב חשיפת ההצבעה הכפולה של בר-און

לפני כשבועיים פורסמו תצלומים בהם נראה רוני בר-און מצביע הצבעה כפולה במקום ח"כ ענבל גבריאלי ; לטענת חזן, על אותה עבירה בדיוק הוא הועמד לדין ושילם מחיר כבד - ולעומתו בר-און המשיך לטפס בסולם הפוליטיקה

שמואל דקלו‏ 07.12.2008

שר האוצר: "אני מציע לא ללכת שולל אחר אמירות פופוליסטיות על סיוע לטייקונים; שיפרנו הסיכוי לפירעון חובות לטובת החוסכים"

(עדכון) - חיים רמון מציע רשת ביטחון משלו: תשואה של עליית המדד בתוספת 3%-3.5% למי שיתחייב לא למשוך כספו עד 2011 ; רה"מ אולמרט: "מחר תתקבל ההכרעה בענין רשת ביטחון"

לילך ויסמן 07.12.2008

הפתרון: לכבוש את אמריקה

הפקידים תוקפים את הנגיד ושוכחים שעל מה שכינינו "כלכלה" עד היום, אבד הכלח

ראול טייטלבאום 07.12.2008

ברוש: "בר-און גרם נזק בלתי הפיך שחייב להיחקר; כל עובד שמפוטר עכשיו צריך להיות מונח על צווארו"

נשיא התאחדות התעשיינים תוקף: "שר האוצר מתעסק בשיקולי אגו באמצע מלחמה. הוא מנותק ולא מתפקד. אי-אפשר לסמוך עליו" ; "האוצר ממשיך גם היום לפזר סיסמאות, להונות את הציבור ולנופף בתוכנית גרועה ולקרוא לה 'תוכנית להאצה כלכלית'. זאת אפילו לא תוכנית להאטת המיתון. כל יום מגיעים אליי מפעלים שזועקים 'הצילו' רגע לפני סגירה. הבית בוער - והוא מגיע עם כוסית של מים"

יעל גרוס אנגלנדר‏ 04.12.2008

פרופ' מנואל טרכטנברג: "לא חינכנו את הציבור לאפשרות של ירידה בפנסיה שלו; יש לנו מחוייבות לפתור את חרדות הציבור"

בהתייחסו למאבק בין הצדדים ולאי-ההגעה להסכמה על רשת ביטחון עם משרד האוצר אמר ראש המועצה הכלכלית חברתית: "יש גורם שחושב שהתהליך צריך להיות שיתופי, אבל יש גורם שחושב שיש לפעול כל אחד לעצמו. פתאום נהיה לא לגיטימי לשאול שאלות ולראות חוות דעת של אחרים"

סטלה קורין-ליבר ועירן פאר 04.12.2008

בר-און: "תוקעים את תוכניות האוצר בגלל שיקולים של פריימריז ואגו נפוח"

שר האוצר ובכירי משרדו תקפו בחריפות את הפוליטיקאים ; בלינקוב: יש עלינו התקפות פתטיות

אבי טמקין 03.12.2008

שר האוצר בר-און: "תוכנית האוצר נלקחה כבת-ערובה בידי הפוליטיקה; מה שברוורמן עשה היום היה פתטי והזוי. לא עשו לי אמבוש - עשו לעם ישראל אמבוש"

כך אמר שר האוצר בראיון לגלי צה"ל, אחרי שהופתע מהודעתו של ח"כ אבישי ברוורמן, יו"ר ועדת הכספים: "לא נקיים הצבעה על תוכנית ההאצה - שוחחתי עם אולמרט ועיני - ואתן להם זמן נוסף לגיבוש רשת ביטחון" ; בר-און: "רק טובת המשק מעניינת אותי" ; דעה/סטלה קורין-ליבר: תוכנית ההשפלה: אולמרט, ביבי וברוורמן ידפקו את המשק ואת הכלכלה, העיקר - להכניס ללבני ובר-און

לילך ויסמן ושירות גלובס 30.11.2008

   1234567891011   

   נמצאו 165 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 11