נתח השוק של שופרסל ירד משיא של 38.5% בחודש ספטמבר ל-36.7% בחודש אוקטובר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-21.3% בחודש ספטמבר ל-20.4% בחודש אוקטובר
איך קרה שטיב טעם נמכרת בשווי נמוך? זה מה שקורה כשאתה שוכח מאיפה התחלת
שתי הרשתות המובילות קצרו בחודש ספטמבר את פירות תלושי השי לחג ■ נתח השוק של שופרסל עלה מ-36.6% באוגוסט ל-38.9% בספטמבר, ואילו נתח השוק של רבוע כחול עלה בתקופה זו מ-19.8% ל-21.4%
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
טוענים בתלונה לתמ"ת: "ההסכם הקיבוצי לעובדים שיזמו שופרסל ורבוע כחול נועד לפגוע בנו" ■ "קשה להניח כי תנאי ההעסקה של עובדי הרשתות הפרטיות מדירים שינה מעיניהם של קברניטי שופרסל ורבוע כחול"
נתח השוק של שופרסל עלה מ-35.6% ביולי ל-36.6% באוגוסט ■ במקביל ירד נתח השוק של רבוע כחול מ-20.3% ביולי ל-20% באוגוסט ■ חצי חינם ורמי לוי נותרו ללא שינוי ■ הרשתות העצמאיות התחזקו
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
נסענו לצפון לקנות ברמי לוי, חזרנו לירושלים כדי להריח חו"ל בגאפ, טסנו ללונדון ב-400 דולר והצטיידנו בגוגלפון אבל לא ב-iPhone ■ מדור הצרכנות של "גלובס" מסכם שנה - ומזכיר גם למה כדאי לחכות
נילסן: שוק מוצרי הצריכה השוטפת הסתכם בחודש מאי 2009 ב-2.65 מיליארד שקל - לעומת 2.82 מיליארד שקל באפריל 2009 ו-2.73 מיליארד שקל במאי 2008
צים - בעלי רשת כמעט חינם שמונה היום 20 סניפים ויש לה עוד 20 בדרך - מסתכל לשופרסל ולרבוע כחול בלבן של העיניים ומצהיר בלי בושה: "תוך 5 שנים נדביק את הרשתות הגדולות ונהיה מספר שלוש חזק"
רשת חביב בתגובה: "לא קיים דבר כזה. אנחנו במו"מ והכל בסדר" ■ ספק ותיק בשוק: "התנהלות של לקיחת סניפים דרך חוזי שכירות ממש לא מקובלת בין הרשתות הפרטיות; זו עליית מדרגה בקניבליזם בין הרשתות"