רשתות פרטיות

כתבות אחרונות

 

תכירו: רשתות קטנות שמגלגלות יחד 2.5 מיליארד שקל בשנה

מתחת לראדר פועלים בישראל קמעונאים קטנים ובינוניים המגלגלים יחד מיליארדי שקלים בשנה ■ המכירות בסניף בודד של חלק מהרשתות הקטנות עוברות את המכירות של הסניפים ברשתות הגדולות ■ "גלובס" מסמן 10 רשתות כאלה

אילנית חיות 09.05.2013

באיזו רשת שיווק הצרכנים הכי אוהבים לערוך קניות?

לפי סקר החברות המובילות של "גלובס" באמצעות מכון שריד, לקוחות רמי לוי הכי מרוצים מהמחירים, אך לקוחות חצי חינם הכי מרוצים בדירוג הכללי ■ הרשתות הגדולות מגה ושופרסל מפסידות במרבית המקרים לעומת הרשתות הפרטיות

אפרת אהרוני 08.05.2012

"רמי לוי ואושר עד לא פראיירים, צפו למלחמת חורמה בשיווק"

אשדוד ובאר-שבע יהפכו בשבועות הקרובים לערי מלחמה צרכנית, עם כניסת רשתות שיווק פרטיות נוספות למרחב הצפוף ממילא ■ הרשתות מבטיחות מלחמה ללא פשרות, מצהירות כי יורידו מחירים "כמה שצריך" ומוכנות לחתוך את הרווחים

אילנית חיות 06.01.2012

הזמן הצהוב של הרשתות הפרטיות

העם שרוצה צדק חברתי יוותר על מדיניות רווחה, כי הוא רוצה בעיקר 20% הנחה

שי ניב 19.09.2011

"הרשתות הפרטיות לא יוותרו לשופרסל ויהיו יותר זולות"

החרפת התחרות היא תגובה למהלך האסטרטגי שבו נקטה שופרסל להסבת 32 סניפים לשופרסל דיל ■ המהלך פתח מוקדי תחרות חדשים במקומות בהם שלטו הרשתות הפרטיות

אילנית חיות 25.01.2011

שופרסל ורבוע כחול מציעות מבצעים במחירי הפסד

הרקע: צמיחת הרשתות הפרטיות וקיפאון במכירות הרשתות הגדולות ■ שופרסל: רבוע כחול הקדימה אותנו על בסיס מודיעין עסקי שגוי ■ רבוע כחול: שופרסל בלחץ מהתחזקות מגה בול

אילנית חיות 01.12.2010

"מועדון הלקוחות הוא הנשק של רשתות השיווק הגדולות מול הקטנות"

80% מהמכירות בשופרסל ו-55% מהמכירות ברבוע כחול מתבצעות דרך מועדוני הלקוחות, שמעניקים קופוני הנחה אישיים שהם תוצאה של מעקב אחר מאפייני הקנייה ■ ברשתות הפרטיות לא נשארים חייבים ונערכים למלחמה

אילנית חיות 03.05.2010

שוק המזון לא צומח - אך רשתות השיווק פותחות עוד ועוד סניפים

לא פחות מ-50 סופרמרקטים נפתחו מתחילת 2009, ומספר דומה צפוי להיפתח עד 2011 ■ בעוד שהצרכן נהנה מהתחרות הגוברת - הפדיון למ"ר יורד, והריווחיות נשחקת עד כדי סיכון יציבותם של השחקנים הקטנים בשוק

אילנית חיות 15.04.2010

רשת השיווק הפרטית פרש מרקט רוכשת את רשת מחסני מזון

רשת מחסני מזון מונה שני סניפים בקריית-אליעזר בחיפה ובטירת-הכרמל ■ לפני כ-8 חודשים רכשה פרש מרקט סופרמרקט באזורי חן בת"א - וכעת תמנה 7 סניפים

אילנית חיות 09.03.2010

ההסכם הקיבוצי שיזמו שופרסל ורבוע כחול יחול על כלל הענף

משרד התמ"ת פירסם באופן רשמי את צו ההרחבה בענף רשתות המזון, וזאת למרות שהוגשה בעניין עתירה לבג"ץ ■ המשמעות: ההסכם הקיבוצי שנחתם בין ההסתדרות לשופרסל ורבוע כחול יזכה למעמד של חוק

שי ניב ואילנית חיות 02.03.2010

רשתות השיווק הפרטיות מקימות ארגון מעסיקים

הרשתות השותפות ליוזמה הן מחסני כמעט חינם, מחסני השוק, מחסני להב, א.ב.א ויקטורי, סופר דוש ויינות ביתן ■ הקמת הארגון עשויה לאפשר לרשתות הפרטיות לעקוף את צו ההרחבה להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

אילנית חיות ושי ניב 17.02.2010

עתירה לבג"ץ: לבטל את צו ההרחבה להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

הרשתות הפרטיות טוענות בעתירה נגד שר התמ"ת: "צו ההרחבה הוא כלי שרת בידי רשתות הענק לחיסול התחרות"

‎‎אילנית חיות ושי ניב‏‏ 14.02.2010

רשתות המזון הפרטיות: ההסכם הקיבוצי יביא לפיטורים המוניים

פנו לשר התמ"ת בדרישה לבטל את צו ההרחבה בענף ■ טוענות: התוספות שבהסכם יהוו גידול של 32% בעלות ההעסקה של עובד

‎‎שי ניב‏ 08.02.2010

הרשתות הפרטיות יעתרו לבג"ץ נגד ההסכם הקיבוצי: הצרכן ישלם את המחיר

רני צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "שופרסל ורבוע כחול רצו ליצור מצב שהרשתות הפרטיות יהיו כבדות מבחינת עלויות" ■ החלת תנאי ההסכם הקיבוצי תביא לפגיעה ישירה ברווחיות התפעולית של הרשתות הפרטיות

אילנית חיות 03.02.2010

סופי: עובדי רשתות השיווק הפרטיות יזכו להסכם קיבוצי

שר התמ"ת חתם על צו ההרחבה ברשתות השיווק, שיעניק לעובדי הרשתות את כל ההטבות והתנאים של הסכם קיבוצי ■ הישג לשופרסל ורבוע כחול שדחפו את המהלך ■ הצו ייכנס לתוקף בעוד שבועיים

אילנית חיות 02.02.2010

גם רשת AM:PM מתנגדת להסכם הקיבוצי ברשתות השיווק

מטרת ההסכם היא להשוות את תנאי העבודה של העובדים בכל הענף וליצור תחרות שווה של המעסיקים מבחינת עלות העבודה ■ הממונה על יחסי העבודה במשק: "לא טוב שתחרות בין עסקים תהיה על גב העובדים"

אילנית חיות ושי ניב 08.12.2009

   12   

   נמצאו 27 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2