כניסתה של שופרסל לשוק הבשר הטרי בישראל היא לא פחות מהכרזת מלחמה על תנובה ■ תנובה, בתגובה, הודיעה כי תייבא בשר טרי מפולין ■ כיצד תוכל כעת תנובה להצדיק את מחירי "אדום אדום" הגבוהים? ■ ניתוח "גלובס"
הקרב בין הרשתות ליצרני המזון בישראל הוא משחק ילדים לעומת מה שקורה בבריטניה
רשת השיווק פותחת חזית מול שסטוביץ - ורכשה 200 אלף יחידות קולגייט טוטאל שאמורות להספיק ל-3 חודשים ■ גם החזית מול יוניליוור מתרחבת: שופרסל הזמינה ביבוא מקביל דאודורנט AXE
זאת כשבוע אחרי השקת מותג הבשר של שופרסל ■ תנובה תמכור את הבשר לרשתות במחירים הנמוכים מהבשר הטרי של שופרסל; עם זאת, מחירי "אנגוס" של שופרסל יהיו עדיין נמוכים ממחירי המותג "אדום אדום" של תנובה
3 חודשים אחרי השקת המותג הפרטי בחלב, שופרסל מחריפה התחרות מול תנובה ומבטיחה לתפוס נתח שוק של עד 50% ■ והמחירים? אנטריקוט ב-139 שקל לק"ג במקום 159 שקל, צלעות וכתף בקר יימכרו במחיר הנמוך בכ-12%
לקופונים של יוניליוור, שמצויה בסכסוך עם שופרסל, נוספו מותגים חדשים ■ כמו כן, שיעורי ההנחות על חלק מהמוצרים שפורסמו בקופונים הקודמים גדלו ■ המהלך מגיע לאחר חשיפת "גלובס" לפיה הקופונים זוכים למימוש נמוך
מהו החידוש הדרמטי בפסק הדין של העליון בפרשת שופרסל?
מנכ"ל שופרסל לשעבר הורשע בהסדר כובל ונידון ל-4.5 חודשי מאסר, מתוכם חודשיים בפועל ■ העליון דחה את ערעורו אך הקל בעונשו של סמנכ"ל הסחר אלי גידור ■ "יידעו מנהלי תאגידים שהפשע הכלכלי אינו משתלם"
בכל רשתות השיווק יחד נרשמו אלפי מימושי שוברים בלבד ■ בתוך כך, חודשו המגעים בין שופרסל ויוניליוור לפתרון הסכסוך המסחרי
חוק המזון? "טעות אחת גדולה" ■ חילוקי דעות עם ספקים? "אני לא רב עם אף אחד" ■ רמי לוי מנתח את רעידת האדמה בענף ומשגר הבטחה לקראת רכישת סניפי מגה: "בכל חנות שאני לוקח, אעסיק פי שלושה עובדים"
שימשה בעבר כסמנכ"לית הכספים של דואר ישראל וכסמנכ"לית הכספים של קבוצת שילב וכיהנה בתפקידי ניהול בדלתא גליל
איציק אברכהן: "נראה איך יתפתח הוויכוח המסחרי בינינו" ■ "הקמעונאים בארץ נשחקים. זה נורמלי שכל 5 או 10 שנים תקרוס כאן רשת? העסק לא בריא"
שופרסל צריכה להעדיף מגה שורדת על פני מגה קורסת
בתוך כך, שופרסל עדכנה כי היא בוחנת אפשרות להגדיל את חלקה בנכס לב המפרץ שבחיפה, בהשקעה מוערכת של כ-70 מיליון שקל
(עדכון) - רפי ביסקר עוקץ את יוניליוור בשיאו של קרב הענקיות ■ רפי ביסקר: "אני מזמין את יוניליוור להמשיך לתת קופונים כדי להוריד את יוקר המחיה" ■ שופרסל פרסמה דוחות רבעוניים: עברה לרווח נקי של 16 מיליון שקל
קרב הורדת הידיים בין שופרסל ליוניליוור הוא הזדמנות-פז לרשתות השיווק לדרוש מיוניליוור הורדת מחירים גורפת ? אלא שסולידריות בין הרשתות היא מצרך נדיר, וכך גם הסיבוב הקרוב לא צפוי לשפר את מצבו של הצרכן
אורי וטרמןאיציק אברכהןהצעת רכשיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשתות שיווקשלומי אמיר