שופרסל מכווצת את החגורה: סוגרת סניפים, מבטלת הנחות על תווי קנייה ומקצצת בכוח-האדם ■ תוכנית ההתייעלות עשויה להביא לפיטורי מאות עובדים
הודיעה כי היא בוחנת הורדת מחירים, ביטול או צמצום הנחות, סגירה או הקטנה של סניפים וחיסכון בהוצאות ■ ברבעון החולף צנח הרווח הנקי של שופרסל ב-42% ל-32 מיליון שקל ■ "המהלך עלול להשפיע לרעה על התוצאות הכספיות"
מבין הרשתות שנבדקו, רק בשופרסל המחיר של פיירי עודכן בהתאם לגודל האריזה
לפי הערכות, הפשיטה היא חלק מהחקירה נגד חברת תנובה שנפתחה לפני כשנתיים ■ מגה ושופרסל: משתפות פעולה עם החוקרים
שיעור הרווח התפעולי צנח מ-3.5% ברבעון המקביל אשתקד ל-2.3% ■ יו"ר שופרסל, רפי ביסקר: "בינואר-פברואר נרשמה חולשה דרמטית בשוק המזון"
ההצעה - מקרן אמריקאית תמורת כ-2 מיליארד שקל ■ יו"ר שופרסל: "שופרסל רואה בחברת הנדל"ן שלה נכס אסטרטגי, ולכן לא תמכור. הנושא כלל לא על הפרק"
בסניף הרשת בצפון הארץ נחש הצליח לחדור לדוכן המלפפונים ■ היזהרו בפעם הבאה שאתם בוחרים ירקות בשופרסל ■ שופרסל: "באופן חריג הצליח לחדור בשדה נחש לתוך התוצרת החקלאית שסופקה לסניף"
עקב הירידה החדה במכירות שופרסל, מגה וקו-אופ ישראל בחג, רומז בכיר בשופרסל כי רוב הירידה במכירות הייתה במגה ■ מגה: "גדלנו בגזרת הדיסקאונט. הירידה נובעת בעיקר מסגירת סניפי מגה בול שהיו פעילים בשנה שעברה"
רשתות השיווק העלו את מחירי מרבית המוצרים בחג הפסח ■ על-פי סטורנקסט, בזמן שהרשתות הגדולות חוו ירידה במכירות, הרשתות הקטנות - דוגמת רמי לוי, יינות ביתן, ויקטורי וחצי חינם - עלו בסך המכירות בחג
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה
בשלט חוצות של שופרסל בירושלים "הוסרו" הנשים ככל הנראה מטעמי "צניעות" והתחשבות באוכלוסיה החרדית בבירה
חג הפסח מתקרב וכמו בכל שנה, רשתות השיווק מתחרות על ארנקו של הצרכן ■ מפעל הפיס השקיע 4.7 מיליון שקל בפרסום במארס, yes השקיעה 4.07 מיליון שקל, סופר פארם השקיעה 3.29 מיליון שקל
הירידה בצריכה יצרה לחץ גדול אצל הרשתות, ופסח הוא ההזדמנות לסגור פערים במיוחד על רקע ההערכות שהירידה רק תחריף אחרי החג ■ אבל האם המלחמה היא אמיתית או רק על המוצרים שנכללים בסקרי המחירים לפסח?
מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין יצאו היום לסיור בסניף שופרסל דיל ישפרו במודיעין, הנמצא בבעלות הקונצרן - למרות שרק אתמול הדם הרע הזורם ביניהם צף מעל דפי העיתונים
המשקה משווק בימים אלה ברשת שופרסל והשיווק יורחב לאחר חג הפסח לרשתות שיווק נוספות
מנכ"ל רשת מגה מוטי קרן בתחזית לא אופטימית לשנה הקרובה: "השנה הזאת תהיה שנה קשה לכולם" ■ "יש לנו תדמית מחירים בעייתית וזה לא פשוט להילחם בה. לא ציפיתי לקבל פרגון, אבל בסוף הלקוח יחליט"
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר