יש הרואים באיציק אברכהן משופרסל הוכחה לשדרוגו של מקצוע התפעול. הם טועים
הרשתות שופרסל, אושר עד ורמי לוי והחברות ויליפוד, סיימן מוצרי תמיר ונטו זכו במכרז משרד הכלכלה ואמורים להוזיל את המחירים לצרכן עד 30%
התאוששותה של דסק"ש היא המפתח לשיקום הפירמידה החבוטה שבשליטת אלשטיין
במקרה של שינוי חיובי בתוצאות חברה - השינוי בשווי החברה הממונפת יהיה גבוה יותר מאשר השינוי בשווי החברה שאינה ממונפת כלל - וזה עובד כמובן גם בכיוון ההפוך ■ קחו, לדוגמה, את רמי לוי ואת שופרסל
השלימו לאחרונה מכירת מעל מחצית מהחזקותיהם ב-315 מיליון שקל וחדלו להיות חלק מגרעין השליטה ברשת השיווק, עשור לאחר שהשקיעו בה כ-900 מיליון שקל
שבועיים לפני ראש השנה, המצב ברשתות מלמד שתם עידן מלחמות המחירים והמבצעים האגרסיביים, כיוון שלשופרסל, שמהווה את הסמן הימני בשוק, אין סיבה להוריד מחירים
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל ■ האם זה בגלל הצרכן הישראלי - או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
שופרסל משיקה את המותג "שופרסל בייבי", הזול בכ-30% מהתרכובות שנמכרות כיום ■ מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן: "מטרנה וסימילאק עושקות את הצרכן"
תקים סניף במרכז המסחרי של קבוצת חנן מור תמורת 67 שקל למ"ר ודמי ניהול של 12 שקל למ"ר
חברת ההחזקות מכרה כ-6.25 מיליון מניות של שופרסל (כ-3% מחברה) ■ דסק"ש רכשה כשליש מהמניות שמכרה ישראלום תמורת 26.7 מיליון שקל והגדילה אחזקתה בשופרסל ל-53.9%
התביעה, שהוגשה גם נגד הרשתות שופרסל ויוחננוף, דורשת פיצוי של כ-6.7 מיליארד שקל לפי תחשיב של כ-1,000 שקל לתובע ■ סלטי שמיר: שוקלים צעדים משפטיים נגד "טחינת הנסיך"
לפי בית ההשקעות אי.בי.אי, המניות "החמות" יותר מבין רשתות המזון הן של צמד הקטנות יחסית - ויקטורי וטיב טעם - הזוכות להמלצת "תשואת יתר"
בסיכום המחצית הראשונה של השנה נרשמה עלייה של 6% בהכנסות הרשת ל-5.9 מיליארד שקל וקפיצה ברווח הנקי ל-115 מיליון שקל
זאת כיוון שרכשו ב-2011 מניות של שופרסל בזמן שניהלו מו"מ לרכישת השליטה בחברה מידי אי.די.בי, בהיותם אנשי פנים בשופרסל מכוח קשריהם עם החברה
רשתות השיווק הגדולות בישראל מגלגלות יחד 27.13 מיליארד שקל ומעסיקות 34,233 עובדים - כך עולה מדירוג קמעונאות המזון של DUN'S 100
אורי וטרמןאיציק אברכהןהצעת רכשיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשתות שיווקשלומי אמיר