בשלב זה שירות "סרוק וקנה" מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים
קבוצת נטו: ענקית מזון ישראלית - שמקפידה על פרופיל תקשורתי נמוך
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
(עדכון) - בדרך למיזוג, שופרסל תצטרך להיפטר מ-9 סניפי ניו-פארם - בהם חמישה הפסדיים ■ התקדים של רשות ההגבלים: כתנאי למיזוג תתבצע מכירת הסניפים לגורם אחד ■ במתמודדים: סנטר-פארם, גוד פארם ורמי לוי
הכנסות רשת הדראגסטורים מקבוצת המשביר, שאמורה להימכר לשופרסל תמורת 130 מיליון שקל, צנחו ב-9% במחצית הראשונה של 2017
מי מרוויחה יותר - יצרנית מזון או רשת קמעונאית? תובנות מדוחות שטראוס ושופרסל
עד שהתרגלנו לשתות יותר מים ופחות משקאות ממותקים, באה שופרסל ומנסה לדחוף לנו עוד קולה ■ המהלך מגיע חודש בלבד לפני פרסום המלצות הוועדה שעשויה להגביל קמפיינים למזון לא בריא ■ אם במקום קולה היו קוראים לזה סיגריות, אולי היינו מתקוממים יותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
הממונה על ההגבלים העסקיים, עו"ד מיכל הלפרין, הייתה צפויה לאשר את עסקת שופרסל ניו-פארם בימים הקרובים, וכעת בדיווח לבורסה צוין כי מועד אישור העסקה הוארך
למפעל הטורקי אולקר יש משקה משלו, Cola Turka, שהגיע בשיאו לנתח שוק של 11.4% בטורקיה ב-2004, אך הפך כיום לזניח ■ שופרסל: "המוצר פותח במיוחד כדי להתאים לישראלים, גם להעדפות הטעם וגם לכשרות"
מדוחות המחצית הראשונה לשנת 2017 עולה כי הרשתות רשמו שיפור בתנאי הסחר ■ המגמה משפיעה לחיוב גם על מניות שלוש מהן
סדרת "קולה שופרסל" בפחית כוללת קולה ודיאט קולה 250 מ"ל, שיוצעו לצרכן במחיר של 2.4 שקלים ■ לרגל ההשקה יתקיים מבצע בו יוצעו 5 פחיות "קולה שופרסל" ב-10 שקלים
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר