בניגוד לפרויקטי נדל"ן רגילים המשווקים נמרצות לקהל הרחב באמצעות מבצעים שונים, תחום התמ"א 38 מתאפיין בשיטות מכירה אישיות מפה לאוזן ■ מדוע היזמים מעדיפים לעבוד בדרך זו, מי קהלי היעד שלהם, ומה חשוב להם לקבל בדירות החדשות
ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?
ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?
סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר
הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"
מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח
"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית
ממחקרים שבוחנים את הרגלי הצריכה של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים האלה עולה, כי מחציתם מסתדרים בקלות יחסית מבחינה כלכלית, הם מבלים את רוב זמנם הפנוי בגלישה באינטרנט, וביתר הזמן הם מעדיפים לבלות מחוץ לבית
אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב
רכישת בית היא אחת ההחלטות המורכבות והגורליות שאדם עושה בחייו, ולכן מדובר בתהליך שמייצר מזרקה ענקית של אמוציות ■ איך משווקים נכון את תחום הנדל"ן?
שיווק בזמן אמת פירושו תגובה מיידית לאירועים בלתי צפויים המתרחשים בשוק, שלא נכללו בתכנון לטווח ארוך של החברה ■ איך עושים את זה, ולמה זה חשוב?
יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה
ניתוח נתוני השכר של מקצועות השיווק מצביע על גידול בהיצע המשרות בתחום, לצד קיפאון בשכר בתפקידים המסורתיים
ד"ר דינו לוי, שהשתתף באירוע "חדשנות על הבר" של "גלובס" בשיתוף פרטנר: "אתם יודעים שהריח של הקפה בחנויות סטארבקס הוא לא ממכונת הקפה, נכון?"
ישראל במלחמהמדד המותגים 2023מותגיםמשפיעניםפרסוםפרסומותקמעונאותקמפייןרשתות חברתיותשיווק דיגיטלי