שיווק

כתבות אחרונות

 
נדל"ן / צילום: שאטרסטוק

המחיר הוא לא חזות הכל: כיצד משווקים פרויקטי תמ"א 38

בניגוד לפרויקטי נדל"ן רגילים המשווקים נמרצות לקהל הרחב באמצעות מבצעים שונים, תחום התמ"א 38 מתאפיין בשיטות מכירה אישיות מפה לאוזן ■ מדוע היזמים מעדיפים לעבוד בדרך זו, מי קהלי היעד שלהם, ומה חשוב להם לקבל בדירות החדשות

אורי שוסטר 18.08.2015
משה-שלום-יתר-04-08

החלפת דיסקט שיווקית: המרחק בין האמת המוצרית לקמפיין

ימי הנאמנות האוטומטית למותגים חלפו, ולכן הפרסום והשיווק צריכים לבטא מהלכים אמיתיים, שהציבור יכול להעריך ולהתחבר אליהם ■ מהן ההתאמות הספציפיות שהתהליך הזה דורש מהבנקים ומחברות הביטוח?

גיל שגיב 03.08.2015

The XXX Factor: מהם 3 הערכים שכדאי למשווקים לאמץ?

ב-2015 היכולת לשלב בין טכנולוגיות שונות לבין מוצרי צריכה כבר קיימת, והאפשרות הזו עוד תתפוס תאוצה ■ מהם 3 הערכים שעל המפרסמים והמשווקים לאמץ כבר ממחר בבוקר?

אלאב הורביץ ואדווה שטרית 31.05.2015

"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"

סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר

מיכל רז-חיימוביץ' 06.04.2015
פסטיבל קאן לפרסום

פרס חדש בפסטיבל הפרסום בקאן: שיווק מגדרי הוגן

הפרס החדש, עבור עבודה פרסומית שמדגישה שוויון בין המינים, ימותג תחת השם "אריה הזכוכית"

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2015
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

Inbound marketing - טרנד או מתודולוגיה שיווקית?

מותגים חייבים להפנים כי הצרכן בוחן אותם בכל רגע נתון אל מול התחרות באינטרנט ■ לכן, שיווק אינטליגנטי באמצעות תוכן הוא כבר לא אפשרות, כי אם הכרח

עומר זייגרמן 14.01.2015
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס

המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?

"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
קניון עזריאלי / צילום: אסף לב

אנשי הגיל השלישי: כנראה הקהל הכי מפוספס בענף השיווק

ממחקרים שבוחנים את הרגלי הצריכה של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים האלה עולה, כי מחציתם מסתדרים בקלות יחסית מבחינה כלכלית, הם מבלים את רוב זמנם הפנוי בגלישה באינטרנט, וביתר הזמן הם מעדיפים לבלות מחוץ לבית

אפרת אהרוני 25.11.2014

הגיל השלישי: "האוקינוס הכחול המושלם לפרסום ושיווק"

אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל עדיין אינה קהל מטרה פופולרי: המשווקים אינם רוצים שמותגיהם יהיו מזוהים עם זקנה, וגם משרדי הפרסום מפחדים להיתפס כ"משרד של זקנים" ■ מי שבכל זאת ירים את הכפפה עשוי לגרוף קהל נאמן וכסף רב

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2014
שיווק דיגיטלי / צילום: shutterstock

לגזור ולשמור: מי הזיז את שיטת שיווק הנדל"ן שלי?

רכישת בית היא אחת ההחלטות המורכבות והגורליות שאדם עושה בחייו, ולכן מדובר בתהליך שמייצר מזרקה ענקית של אמוציות ■ איך משווקים נכון את תחום הנדל"ן?

גולן כספי 18.11.2014
מטוס ארקיע / צלם: תמר מצפי

שיווק בזמן אמת: מקרי המבחן של ארקיע ואלקואה

שיווק בזמן אמת פירושו תגובה מיידית לאירועים בלתי צפויים המתרחשים בשוק, שלא נכללו בתכנון לטווח ארוך של החברה ■ איך עושים את זה, ולמה זה חשוב?

גיא פרי 28.10.2014

פרסומאים בוחרים: 4 מהלכים שיווקיים ששינו את השוק

‎יעקב הלפרין או בר רפאלי? נסיעה על מונית אלמונית או ממותגת? אנטריקוט ללא רגשות אשם או שינוי אמיתי בצלחת? ■ אנשי פרסום ישראלים בוחרים מהלכים שיווקיים שממוטטים מודלים ארכאיים ושוברים את השוק ואת התפיסה

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2014

השכר בשיווק: רוב הבכירים מרוויחים סביב 20 אלף שקל בחודש

ניתוח נתוני השכר של מקצועות השיווק מצביע על גידול בהיצע המשרות בתחום, לצד קיפאון בשכר בתפקידים המסורתיים

מיכל רז-חיימוביץ' 08.10.2014
ד"ר דינו לוי / צילום: תמר מצפי

חדשנות על הבר: "בשיווק עושים לכם מניפולציות כל הזמן"

ד"ר דינו לוי, שהשתתף באירוע "חדשנות על הבר" של "גלובס" בשיתוף פרטנר: "אתם יודעים שהריח של הקפה בחנויות סטארבקס הוא לא ממכונת הקפה, נכון?"

גלי וינרב 22.09.2014

   131415161718192021222324252627   

   נמצאו 487 כתבות   |   עמוד 20 מתוך 31