שיווק ויראלי

כתבות אחרונות

 

סוד ההצלחה של גרופון

כולם ניסו אבל רק הוא הצליח בגדול: מה עשה אתר הקופונים הזה שלא עשו מתחריו?

שמחה סיגן 01.03.2011

תעביר את זה הלאה

כולם מחפשים לייקים, אבל בדרך שוכחים את כפתור ה-Share שהוא הרבה יותר אפקטיבי

אלון מוליאן 26.12.2010

"בעוד 5 שנים: אחד מכל 10 חברים בפייסבוק - תוכנת מחשב"

חברת המחקר גרטנר: הכוונה היא למעין משתמשים "וירטואליים" המופעלים באופן אוטומטי על-ידי מחשבים של חברות מסחריות, השואפות לקדם באמצעותם את מוצריהן

שירות גלובס 06.12.2010

מי עושה "לייק" לשפעת?

במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים

אייל מרקוס 29.11.2010

מצעד הלייקים הישראלי

מי הכי יפה? מי הכי רומנטי? סיגל דקל מובילה באוהדים, בית השאנטי בתחכום ומנגו בבאגים

אייל מרקוס 15.11.2010

כמה שווים 4,000 אוהדים בפייסבוק?

שני מודלים למדידת ערך הלייקיסט הממוצע כשלו. הנה קווי מתאר לסולם מדידה אחר

איילת נוף 02.09.2010

הסוד של ג'ו

רשת הקמעונאות טריידר ג'ו ממשיכה להדהים את השוק האמריקני. מה סוד ההצלחה שלה?

שמחה סיגן 31.08.2010

לדבר אל הקיר

לא בונים אישיות למותג אצל מנהל הקריאייטיב - אלא בשיחות עם הצרכנים שלכם ברשת

אדם שוב 20.07.2010

לא סומכים על חברים

המודל הצרכני של פייסבוק מתערער: הגולשים כבר לא סומכים על המלצות ה"חברים" שלהם

שמחה סיגן 22.04.2010

עליית הפרסום מתחת לקו

יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי

שמחה סיגן 22.09.2009

משנים הרגלים

השימוש במדיה החברתית מעיד על שינויים בהתנהגות צרכנים ועל שינוי בציפיות שלהם

איציק בנבנישתי 12.07.2009

הבתולה השנייה הכי מפורסמת

התגלות סוזן בויל היא סיפור טוב מדי. אין פלא שברשת מתרוצצת שמועת קונספירציה

רן רימון 23.04.2009

   12   

   נמצאו 28 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2