חברת המזון ליימן שליסל הודיעה על התייקרות בשיעור ממוצע של 10% במגוון מוצרים, ביניהם הממתקים לואקר, מנטוס וטופיפי, כמו גם תה ליפטון • רק בשבוע שעבר הודיעה אסם-נסטלה על העלאות מחירים בחלק ממוצריה בשיעור ממוצע של כ-2.2%
יצרנית התה ויסוצקי הודיעה על העלאת מחירים על החליטות וטעמי הצ'אי • בהודעה לרשתות השיווק נמסר כי העלאת המחירים מגיעה בעקבות "עלייה משמעותית במחירי חומרי גלם, אריזה ותשומות ייצור בשנים האחרונות"
חברת המזון ליימן שליסל תשווק את תה ליפטון בישראל, במקום ענקית המזון יוניליוור • בליימן שליסל צופים כי מכירות המותג יעמדו על כ־12 מיליון שקל בשנה
רשות התחרות הכריזה על ויסוצקי כמונופול בשוק התה הירוק ובשוק חליטות הצמחים, שבו החלק שלה במכירות לקמעונאים גבוה מ-70% • ויסוצקי תוכרז מעכשיו כ"ספק גדול", ובין ההגבלות שיוטלו עליה יהיו איסור להתערב בסידור המדפים ברשתות ואיסור התניית מכירת מוצר מסוים ברכישת מוצר אחר
עפ"י בדיקת רשות התחרות, לכאורה חלקה של ויסוצקי עולה על מחצית מכלל האספקה במגזר הקמעונאי בשווקי התה • בעקבות כך, הממונה על התחרות הודיעה היום לויסוצקי כי היא שוקלת להכריז עליה כבעלת מונופולין
בשנה האחרונה הפכו הצ'אי והתה למשקאות אופנתיים במיוחד • באירופה הם אפילו מאיימים לראשונה על מכירות הקפה • שלוש המלצות מיוחדות למשקאות חמים שאולי יביאו את החורף
הקווים הישירים שנפתחו לאחרונה לגואה ולקוצ'ין הפכו את דרום-הודו ללהיט, במיוחד את מדינת קרלה, שנחשבת ל"הודו למתחילים", עם רמת ניקיון, השכלה ושיוויון חברתי מהגבוהים בתת-היבשת
זאת במסגרת בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף של 150 מיליון שקל שהגיש שותף לשעבר של ויסוצקי, בטענה כי היא גובה מחיר מופרז עבור תה ירוק • רוני ויינשטיין יידרש להתייצב בבית המשפט לחקירה נגדית בנוגע לתצהיר שהגיש בשם החברה
החברה תעלה את המחירים מיד לאחר חג הסוכות • ההתייקרות מצטרפת אל העלייה במחירי החלב, האורז, הטונה, הפירות וירקות
הקהל הצעיר מסתכל על הערך התזונתי והקלורי גם באלכוהול - ועבורו פיתחו משקה עמוס ויטמינים המבוסס על תה ומכיל 3.2% אלכוהול ופחות מ-100 קלוריות בכוס ■ לאחר כניסה לסניפי הול פודס, הדרך של המקים אריאל גלזר למכירה לענקית המשקאות AB InBev הייתה קצרה
מדובר במוצר המשווק ע"י גת ישראל כ"פורמולה טבעית לדיכוי התיאבון" ■ משרד הבריאות: "אין להשתמש במוצר זה וכן במוצרי הרזיה אחרים המכילים חלקי צמח גת או תמציות של הצמח"
משיקה סדרה חדשה תחת השם "ויסוצקידס" - חליטות צמחים ופירות ללא קפאין
"דרינקה" של חברת יזמקו מאפשרת לבחור באמצעות מסך מגע מגוון משקאות - צלולים או מוגזים, משקאות אנרגיה, סודה וכמובן תה וקפה
הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד
רשת השיווק מכריזה מלחמה על יצרנית התה המובילה: "ויסוצקי היא מונופול בשוק התה החם, והיא עבדה על הממונה בפעם הראשונה שהוא בדק את השוק"
הודורשות התחרותהעלאת מחיריםויסוצקייוקר המחיהליימן שליסלליפטוןמונופולמחירי המזוןמיכל כהן