(עדכון) - ענת גבריאל אמרה את הדברים ל"תוכנית חיסכון" - הראיון המלא ב-19:30 ■ יוניליוור הסתירה הימצאות חיידקי סלמונלה בקורנפלקס תלמה
המטרה: עד סוף 2017 דגני הבוקר יכילו עד כפית וחצי סוכר למנה ■ המנכ"לית ענת גבריאל: "המוצרים החדשים יקרים יותר, אולם לא נעלה את המחירים"
המפרסמים בדיגיטל ממשיכים לנסות ליצור תוכן אמיתי ולא להיצמד לפרסומות הקלאסיות מהטלוויזיה
פרסומת למותג ברנפלקס של תלמה תשודר ב"ברייק הזהב" רגע לפני ההכרזה על הזוכה ■ עפ"י הערכות, תלמה קנתה את הברייק ב-350 אלף שקל
מכירות דגני הבוקר ירדו אשתקד ב-9.6% והסתכמו ב-619.6 מיליון שקל ■ השחקניות הבולטות בשוק, יוניליוור-תלמה ואסם-נסטלה, רשמו ירידה במכירות
בתביעה, שאושרה כייצוגית, התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: לא ניתן להצביע על כך שנגרם נזק כלשהו לצרכנים
ליף ל"גלובס": "לפני כמה חודשים לפיד זרק אצבע מאשימה בדיוק לכיוון החבר'ה שעברו לברלין, שבעצם צודקים. צריך לשאול אותו למה הוא החליף פתאום דעה"
"גלובס" משיק דירוג ישראלי של הפרסומות המובילות באתר הווידיאו הפופולרי ■ משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי אחראי ל-3 מ-5 הפרסומות המובילות בדירוג
הירידה נרשמה בקרב 6 החברות המחזיקות יחד ב-95.6% מהשוק ■ היחידים שעלו במכירות הם "קורנפלקס אלופים" ו"ברנפלקס" של תלמה
מי אחראי לעליית המחיר בשוק דגני הבוקר, ולמה הצרכן לא מגיב? ■ יוניליוור, המחזיקה בכל מותגי תלמה, היא מונופול שמחזיק בנתח שוק כספי של 59.2%
דגני הבוקר הפופולריים מכילים הרבה יותר מדי סוכר, פחות מדי סיבים תזונתיים ואפילו מלח ■ "גלובס" בדק מה מכילים המוצרים הפופולריים על המדף
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור הטרייה, מהנשים הבודדות בתעשייה, מנסה לתמרן בין הצרכנים לבין בעלי המניות: "כמנכ"לית אני לא תמיד פופולרית. אם אני צריכה להיות חזקה, קשוחה והחלטית, אני עושה את זה"
המדד החדש של מגזין "פירמה" ורשת סינמה סיטי, באמצעות חברת המחקר TRI, בוחן מדי חודש את כוחו של הפרסום בקולנוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למיני כריות של תלמה, שזכתה לביקורת וירדה מהאוויר - במקום האחרון בדירוג הפרסומות האהובות
הרשות השנייה הורתה להסיר פרסומת של באומן-בר-ריבנאי בשל רמיזות מיניות כלפי ילדים ■ הילד בפרסומת אומר: "למה נשים מתות עליי? כי אני מפוצץ בקרם"
TMFבאומן בר ריבנאיבנק הפועליםגיתםגליקמן נטלר סמסונובמשרדי פרסוםסלקוםראובני פרידןרשת ויקטוריתקציב פרסום