זאת על רקע השקת חטיפי קלוג'ס בישראל, שיופצו ע"י שסטוביץ ■ יוניליוור: מדובר במבצעי תחילת השנה
עפ"י נילסן, שוק דגני הבוקר הסתכם ב-2012 ב-743.9 מיליון שקל ■ מכירות פיטנס צנחו בשל המחיר הגבוה, ומכירות דליפקאן ירדו על רקע תלונות צרכנים ברשת
התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: מתקיימים תנאי הסף לאישור התובענה
ארגוני מחאת הצרכנים במכתב לפאול פאולמן: "למשוך את איום העלאת המחירים מעל ראשו של הצרכן הישראלי. איננו מסוגלים לספוג את עליית המחירים הזו" ■ דוחים את הקשר בין עליית מחירי הסחורות לעליית מחירי המזון
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
יוניליוור הזדרזה להכריז שלשום על העלאת מחירי מוצרים של עד 6% בטענה כי מחירי הסחורות עלו, אך כשמחירי הסחורות ירדו - היא לא הורידה מחירים ■ וגם: בישראל משלמים 33%-283% יותר על מוצרי יוניליוור מאשר באנגליה
עליית המחירים תחול אחרי חגי תשרי ■ "ישראל יקרה לנו": "חברה שתעלה מחירים – לא נקנה ממוצריה" ■ רמי לוי: "יתר הספקיות ילכו בעקבות יוניליוור"
בסניף אושר עד נתלתה כרזה בה נכתב כי מוצרי יוניליוור הורדו מהמדפים בסניפי הרשת בשל התייקרות במחירי הקנייה הקמעונאיים של החברה
לרשות השנייה הגיעו עשרות פניות של משפחות מאמצות נגד הפרסומת ■ לבקשת הרשות השנייה קיצרה תלמה את הפרסומת והשמיטה את הקטע העוסק באימוץ
אחרי 7 שנים של פריחה ועלייה במכירות, שוק דגני הבוקר ספג ב-2011 מכה, ורוב המותגים ירדו ריאלית במכירות ■ "שוגי" צנח ב-27% ■ "פיטנס", המותג היקר בשוק, הצטמק ב-19% ■ גם המותג "כריות" של תלמה, הנמכר ביותר בשוק, נפגע
יוניליוור: לכל העובדים המפוטרים הוצע לפרוש בפרישה מוקדמת בתנאים מועדפים
יוניליוור הודיעה אתמול על הוזלת מוצרים ■ בדיקת "גלובס" מגלה: להוזלה קדמו העלאות מחירים אגרסיביות למדי ■ כך, למשל, זינק מחיר מיונז ב-17.6% השנה - וכעת מוזל רק ב-7.5% ■ החברה "עיוותה" גם את המחירים בהודעה לתקשורת
המוצרים שיוזלו הם בלו-בנד, חרדל ומיונז תלמה, מרק דגש קנור וקונפיטורה 778 ■ עם זאת, יוניליוור לא הוזילה את דגני הבוקר של תלמה, למרות שאלה מהווים חלק נכבד ממכירותיה
אחרי שהכריע את תנובה - הצרכן הישראלי קיבל תיאבון ■ איציק אלרוב: "אנו דורשים שהמטרנה של אסם תימכר ב-45 שקל בכל הארץ, ולא - נחרים את כל מוצרי אסם"
משרד החינוך מעודד הרגלים של תזונה בריאה בבית-הספר. באדיבות תלמה, כמובן
בימים שבהם ההמונים דורשים לצדק חברתי, מצאו כמה חברות מסחריות פתרון יצירתי ■ רוב הצרכנים לא מבחינים בשינוי הגודל - ומשלמים תוספת של עשרות אחוזים ■ בדיקת "גלובס"
TMFבאומן בר ריבנאיבנק הפועליםגיתםגליקמן שמיר סמסונובמשרדי פרסוםסלקוםראובני פרידןרשת ויקטוריתקציב פרסום