גדעון מילויצקי הסביר מה גרם לתקלה בסליקת האשראי: השבוע הכניסו בשב"א תוכנה חדשה לעדכון שער הדולר, ובשל טעות אנוש היא הוכפלה וגרמה לתקלה ■ מילויצקי נשאל האם יפצה את בתי העסק, אך סירב להתייחס
10% מבתי העסק לא יכלו הבוקר במשך כמה שעות לסלוק עסקאות בכרטיסי אשראי בגלל תקלה במסופים העובדים עם ריטליקס, שמסרה: "מקור התקלה בקובץ העדכון היומי שהועבר משב"א" ■ שב"א: "לא מדובר במתקפת סייבר"
נסיעת הרכבת הפרברית האחרונה מת"א לדרום אמש נגמרה בתקרית לא נעימה: לטענת נוסעים, חלק מהדלתות לא נפתחו בתחנת רחובות, והם פספסו את התחנה ■ הנוסעים דרשו פיתרון תחבורתי בשל השעה המאוחרת וחסמו את הדלתות
בדוברות הרכבת מיהרו להסביר כי לא מדובר בתקלה עקב הגשם, אלא ב"תקלה טכנית שגרתית" המתרחשת מדי פעם בקו לירושלים
(עדכון) - הערב חלו הפסקות חשמל יזומות בכל הארץ, עקב תקלה חמורה בתחנת הכוח רוטנברג באשקלון ■ לאחר מכן עדכנה חברת החשמל כי החשמל חזר לכל הלקוחות
לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"
נוסעי הרכבת הרוכשים כרטיסי "חופשי-חודשי" גילו הבוקר כי עליהם לחדש את הכרטיסים היום במקום מחר ■ בנוסף, כרטיסי "חופשי-חודשי גמיש" ל-30 יום שנקנו היום יפוגו משום מה ב-27 בינואר ■ הרכבת: "הייתה תקלת תוכנה; נפצה בהתאם"
אצל חברות הסלולר נרשמו תקלות חמורות בשל נפילות אתרים שנותקו מחשמל, התקשורת הקווית שובשה, וגם שידורי הטלוויזיה שובשו עקב מזג-האוויר הקשה
לא מעט מוצרים נאספים מהמדף בעקבות בעיות בייצור ■ הצרכן, למרבה הצער, מגלה זאת לעתים מאוחר מדי ■ הודעות ריקול הן כר פורה להגשת תביעות ייצוגיות נגד החברות שמבצעות את התהליך, שקורה כמעט מדי שבוע
חוקרי המשטרה מעריכים כי הצעיר התחשמל למוות בשל פגם במטען של האייפון
תיקון מלא של התקלה צפוי לארוך חצי שנה ■ בחברת החשמל מנסים למצוא פתרון זמני
קניתם מוצר חדש? תתחדשו. כעת נותר לקוות שלא תצטרכו להתמודד עם מוצר תקול והפתעות שמתבררות עם הצורך במימוש האחריות ■ "גלובס" מציג 6 סיפורים ולקח אחד: אסור לוותר ולהיכנע להתנערות החברות לאחר הקנייה
חלק מהמשתמשים אינם מצליחים לצפות במידע המופיע ב-Timeline של משתמשים אחרים ■ רק לפני כשבועיים נרשמו בעיות חמורות למשך מספר שעות בפייסבוק
(עדכון) - גולשים ברחבי העולם שניסו לעשות לייק או להגיב בפייסבוק התבקשו לנסות שוב במועד מאוחר יותר: "פייסבוק מושבת בשל תחזוקה שוטפת" ■ גרינקורן: "עבור חברה כזו, העובדה שזו פעם ראשונה שזה קורה זה כמעט מרשים"
במקום 20/10/13 סומן בטעות 21/8/14 ■ בחברה מבהירים כי המוצר תקין וראוי לשימוש עד לתאריך 20/10/2013
לקוחות חברת התעופה האמריקאית שגלשו באתר החברה ביום חמישי האחרון זכו להפתעה נעימה - כרטיסי טיסה במחירים אפסיים שהוצגו כך בשל תקלה מחשובית ■ החברה הודיעה כי תכבד את כרטיסי הטיסה שנרכשו בזמן התקלה
WhatsApp (וואטסאפ)Woltאינסטגרם (Instagram)אפליקציותמטא (META)משלוחיםפייסבוקרכבת ישראלרשתות חברתיותתחבורה ציבורית