במסגרת הבדיקה ייבחן היקף הנזק שנגרם לציבור, מתי נודע לרשת שופרסל על התקלה, האם ניתנה הודעה לצרכנים, וממתי החלו בזיכוי הצרכנים בגין גביית היתר
"בקופות שופרסל עוברים כל יום מאות אלפי צרכנים, ולכן כל ניפוח חשבונות - גם אם הוא בתום-לב ובהיקף של אחוזים בודדים מהחשבון - הוא פיגוע צרכני גדול" ■ שופרסל: "מדובר בתקלת מחשוב נדירה בקופות, שתוקנה; זיכינו כ-3,940 לקוחות"
החברה מדווחת כי ניתן להוציא שיחות לחו"ל ■ מקורבים טוענים כי מקור התקלה שגרמה להשבתה של יותר מיממה לא היה ב-015 ■ ועדיין, עתיד החברה לוט בערפל
הלקוח, שחויב ב-2,500 שקל בגין תקלה, התקשה לקבל החזר מיידי, אף שהסביר כי הסכום שווה בערכו לחצי ממשכורתו החודשית ■ עקב פניית "גלובס" העניין סודר
(עדכון) - עומס רב על שרתי האינטרנט של הרשות ביום האחרון לדיווח תיסכל אלפי בעלי עסקים ישראלים שמנסים כעת להגיש דוחות מקוונים
מאז תחילת הפעילות המבצעית של צה"ל ברצועת עזה, לקוחות yes חווים קשיים בקליטת השידורים ■ מוקד השירות של החברה קרס בשל עומס הפניות
(עדכון) - ברכבת מת"א לאשקלון נאמר לנוסעים שיש רכבת תקועה ולכן הם התבקשו לרדת בתחנת רחובות, ועוכבו כשעה ■ בבוקר רכבת נתקעה הבוקר סמוך לתחנת בית יהושוע זאת בשל תקלה טכנית
בתביעה, בהיקף 364 מיליון שקל, נדרשת רכבת ישראל לפצות את נוסעיה בגין עלות הכרטיסים, אובדן הזמן ועוגמת-הנפש, עקב תקלות ושיבושים חוזרים בנסיעות
מדובר בשקיות שוקו יטבתה 225 מ"ל שתוקפן פג בתאריכים 31/1/12-17/2/12 ■ לקוחות שרכשו את המוצר ומעוניינים בפיצוי מוזמנים להתקשר לשירות הלקוחות
כאל בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית שגרמה לנראות כפולה של החיוב בפירוט העסקאות. בפועל הלקוחות יחויבו פעם אחת. בשעות הקרובות התקלה תתוקן"
פרטנר זיכתה עשרות אלפי לקוחות בסכום כולל של כ-800 אלף שקל, לאחר שחייבה אותם בטעות עקב תקלה טכנית שבעטיה שירותי סלולר נצרכו למרות שנחסמו
11,000 הלקוחות שרכשו באיקאה כיסא אוכל לתינוק מדגם ANTILOP נקראים להחזיר לחנות את חגורת הבטיחות של הכיסא, בשל תקלה
החליטה להפסיק למכור את הממיר המקליט הישן - מג'יק, והחלה לשווק רק את הממיר החדש - מג'יק HD ■ הוט: אנו מורידים גירסה עדכנית שתפתור את התקלות
למערכת "גלובס" הגיעו תלונות מלקוחות הסלולר של פרטנר שמתקשים לקבל שירותים מלאים מהחברה ■ התקלה באזור ת"א, חולון, בת-ים, ראשל"צ והסביבה
התקלות בממיר המקליט החדש של הוט, שירות סלקום ווליום המגמגם והסוללה קצרת החיים של אייפון 4S - מדוע היצרניות השונות משיקות מוצרים לא בשלים?
זאת עקב תקלות שהתגלו בסמוך למועד ההמראה ■ נוסעים בטיסה אמרו ל"גלובס" כי לא ניתנה להם התראה מוקדמת, והם נאלצו להמתין בנתב"ג בחוסר ודאות
WhatsApp (וואטסאפ)Woltאינסטגרם (Instagram)אפליקציותמטא (META)משלוחיםפייסבוקרכבת ישראלרשתות חברתיותתחבורה ציבורית