ביבי הבין שעליו להתאים את חלומו למידותיו של המשק הישראלי. נדמה כי הוא השתמש בשטייניץ כדי לרדת מהעץ, ועל הדרך סייע לו לשפץ את תדמיתו
זכיינית כביש 431 הגיעה לפשרה עם המדינה להסרת תביעות שהגישה בהיקף 700 מיליון שקל ■ דניה תבצע עבודות השלמה בתמורה ל-8.5 מיליון שקל, והמדינה תשיב לידיה את יתרת הערבויות - 11 מיליון שקל
זאת פחות מיממה לאחר שתוכנית התחבורה "מחבר ישראל" אושרה בממשלה ללא קווי הרכבת לקריית-שמונה ואילת, לאחר שבמשרד האוצר ביקרו את נתניהו ואת יועצו הכלכלי אורי יוגב על התקציב המנופח
אם היו מתים 5 אנשים בפיגוע ולא בתאונה - התגובה היתה קשה, מערכתית ומהירה
(עדכון) לפני כן ביקש שר האוצר לבטל את קו העמק ועכו-כרמיאל, ולקצץ את התקציב ל-20 מיליארד שיפרסו על פני 15 שנה ■ 19 שרים הצביעו בעד, 4 התנגדו ואחד נמנע
(עדכון) - ראש הממשלה ביטל את הרכבת לאילת וקריית שמונה, אך ממשיך להבטיח: "כולם יגורו שעתיים מתל אביב" ■ עלות תוכנית התחבורה המקוצצת של נתניהו: 27.5 מיליארד שקל - כמחצית מהתקציב המקורי ■ נתניהו: "אני תוהה לפעמים מדוע לא מגיע לאזרחי מדינת ישראל להגיע מהר ממקום למקום. הישראלים נתקעים בפקקים, הכביש נגמר להם"
תוכנית "נתיבי ישראל" המיועדת לפרוס תשתית רכבות וכבישים חדשים לאורכה ולרוחבה של המדינה תאושר ביום רביעי הקרוב ■ מסתמנת פשרה בין עמדתו של אורי יוגב, לבין עמדת שר האוצר יובל שטייניץ
הגיעה להסכם עם האוצר, שפותר את סוגיית רשת הביטחון הנוספת עבור 600 המטרים האחרונים של הנתיב המהיר ■ סיום הפרויקט יוארך עד לסוף חודש אוקטובר השנה
כזכור, בספטמבר האחרון נחשף ב"גלובס" כי בכוונת משרד התחבורה להחליף את הראל, ולשכת השר הממונה אף החלה לחפש לו מחליף
יועצו של ראש הממשלה והוגה התוכנית לפריסת רשת הרכבות במכתב חריף לממונה על התקציבים: להעלות את הבלו כדי לממן מחצית מעלות התוכנית
בהסכם נקבע שחברת שפיר תוותר באופן מיידי על הזיכיון למימון, תכנון, הקמה ותפעול של דרך 531, והמדינה תשיב לשפיר את כתבי הערבויות הבנקאיות המופקדות בידה הנוגעות לפרויקט
בכל פעם שהוויכוח בעד ונגד רכבות ניצת מחדש, ממהרים ספקני הרכבת באוצר ובתקשורת להציג את הרעיון להקים מסילות רכבת בפריפריה כהזיה
בנוסף הודיעה לחברה כי תחלט את הערבויות שהפקידה בידיה בשווי 33 מיליון שקל ■ הבוקר הודיעו נציגי שפיר למדינה כי לא יגיעו לפגישה מכרעת שהיתה אמורה להתקיים באוצר
בינואר נרשמו 3,021,981 נסיעות, לעומת 2,740,355 נסיעות בינואר 2008 ■ גידול של 10.3% במספר הנוסעים ברכבת ישראל במהלך חודש ינואר לעומת ינואר 2009
נתניהו יציג לממשלה את תוכנית התחבורה ואת חזונו: רק שליש מהישראלים יתגוררו במרכז, הכנסה של 12 אלף שקל בחודש ■ המטרה: לקצר את המרחק מהפריפריה למרכז לשעה עד שעתיים, לגרום להגירה של תושבים מהמרכז לפריפריה ולהוזיל את מחירי הדירות
בדיון שנערך אתמול בוועדת הכלכלה של הכנסת אמר סמנכ"ל משרד התחבורה לתשתיות, ד"ר יצחק זוכמן, כי אם יבוטל הזיכיון של שפיר - יועבר ביצוע הפרויקט לדניה סיבוס, שהצעתה הגיעה למקום השני במכרז
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערשות המטרותחבורה ציבורית