החברה הלאומית לדרכים (מע"צ לשעבר) חנכה הבוקר מקטע בן 18 ק"מ לאורך כביש האורך הארוך במדינה ■ מדובר בחלק בין מחסום הכניסה לאילת בדרום לצומת מכרות תמנע בצפון
למעלה ממחצית המשתתפים בסקר הביעו נכונות לנסוע בתחבורה הציבורית אם תהיה נגישה, סדירה ומהירה כמו רכב פרטי
(עדכון) - גלי צה"ל: פקק ביציאה מהנתיב המהיר במחלף קיבוץ גלויות ■ הסיבה: נתיב ציבורי "סופח" לנתיב האגרה ■ רשת ב': רק 900 כלי רכב נסעו הבוקר בנתיב המהיר, בעוד שהקיבולת שלו עומדת על 1,500 כלי רכב בשעה ■ נוסעת בנתיב המהיר: "היה פנוי לגמרי"
(עדכון) - עובדי הרכבת נענו לבקשת בית הדין לעבודה והסכימו לדחות את תחילת העיצומים - אך זה לא מנע את העומס החריג ברכבות הבוקר
ראש הממשלה בטקס פתיחת הנתיב המהיר בכביש 1: "אני אתן את כל המנועים והמבערים על מנת לפתח את הרכבת לאילת"
המהירות המותרת עולה מהיום בכבישים 4, 2 ו-431 ■ בשבוע הקרוב תועלה המהירות המותרת בכבישים נוספים, כגון כביש ירושלים-ת"א ■ בחלק מהכבישים תרד המהירות המותרת
כבישי האגרה בישראל הולכים ותופסים תאוצה ■ כשנסיעה בנתיב המהיר לת"א יכולה לעלות 500 שקל לחודש (לא כולל דלק), מה הפלא שאף אחד לא ממהר לדאוג לתחבורה ציבורית?
מבטיחים לנו שתיכף הן יהיו שקטות ונקיות, עם מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי, וששום נוסע לא ימתין יותר מ-7 דקות ■ אבל בינתיים קצב הנחת המסילה איטי אפילו בהשוואה לימי העותמאנים, וקרונות עולים בלהבות בגלל בעיות במנוע ■ מיוחד ל-G: לאן דוהרת רכבת ההפתעות של ישראל
חלקה של לאומי פרטנרס בשותפות המוגבלת יעמוד על כ-19.5%, תמורת השקעה בסך של כ-127 מיליון שקל
האיסור יחול בקטע שבין מחלף גלילות-מזרח לבין מחלף חולות ■ איסורים גם בכביש מספר 1 ובצירים מרכזיים נוספים
מע"צ לשעבר סללה בכביש 90 מקטע בו נעשה שימוש בפירורי צמיגים משומשים שנגרסו ■ אם עמידות הכביש תוכתר בהצלחה, הרחבת השימוש בגומי תסייע למחזר צמיגים
הפעם מסמנים את תחילת אוגוסט כמועד המתוכנן - אז תחל תקופת מבחן לבדיקת העדיפות שתקבל הרכבת על פני רכבים פרטיים בצמתים מרכזיים בעיר
MTS, הזכיין הנבחר, תובעת מהמדינה פיצויים בהיקף של כ-2 מיליארד שקל עקב ביטול הסכם הזיכיון עמה, לאחר שהמדינה לא השלימה את הסגירה הפיננסית לפרויקט
גורמים מעורבים ל"גלובס": "אנחנו רוצים להגדיל את מספר המשתמשים בתחבורה ציבורית בגוש דן מ-20% ל-35%"
(עדכון)- ההחלטה להוציא לפועל את הפרויקט התקבלה בממשלה פה אחד לאחר שזו החליטה לפני כחודשיים להלאים את הפרויקט בשל ביטול הסכם הזיכיון עם MTS והוא יבוצע ע"י נת"ע
המועצה האזורית והמפעלים הסמוכים התנגדו לסגירת המפגש, על אף שהיה חסר גיבוי סטטוטורי ■ המאבק במעבר, בו עוברות מדי יום כ-200 רכבות, הגיע ב-2008 גם לבג"ץ
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערכבת ישראלרשות המטרותחבורה ציבורית