שיכון ובינוי המחזיקה מחצית מהבעלות בזכיינית צפויה לרשום רווח הון משמעותי אם תושלם העסקה ■ המנהרות ייפתחו לתנועה בסוף השנה, ארבעה חודשים לפני המועד בהסכם
בניו-יורק כבר החל מעבר הדרגתי לשימוש במוניות היברידיות בלבד ■ המעבר לתחבורה לא מזהמת בת"א מהווה חלק מתוכנית שתכלול את כל הערים הגדולות, במסגרת היערכותו של השר להגנת הסביבה להגדלת סמכויותיו בתחום התחבורה מתוקף חוק "אוויר נקי"
כפי שעולה ממצאי התחקיר של כתב "גלובס", משה ליכטמן במוסף G בתאריך 30.1.2009 העלויות של הקמת קו הרכבת המהיר לירושלים תפחו עם השנים ■ המבקר מצא כי משרד התחבורה נמנע מביצוע בקרה תפעולית ברכבת כפי שהוא עושה באוטובוסים
ההכרעה בדיון על גורל הסכם הזיכיון להקמת הרכבת הקלה שהיתה אמורה להתקבל מחר נדחתה לבקשת משרד התחבורה ■ גורמים באוצר רמזו בימים האחרונים כי הוועדה תחליט לבטל את ההסכם עם קבוצת MTS
זאת, בניסיון של הרגע האחרון להציל את הסכם הזיכיון עמה ■ בעלי המניות בקבוצת MTS, מנכ"ל סימנס, ומנכ"ל אפריקה ישראל איזי כהן, פנו במכתב דחוף לנתניהו וביקשו להיפגש עמו באופן מיידי, בטרם תתקבל ההחלטה
החלה שלשום בביצוע הפרויקט עוד לפני שהושלמה הסגירה הפיננסית ■ תהיה זכאית לבונוס של עד 100 מיליון שקל אם תשלים את השלב הראשון בפרויקט לפני הזמן, בכפוף לעמידה באמות-המידה של איכות העבודות
מנכ"ל רשות שדות התעופה, קובי מור: נשקיע בשדרוג הנמל 760 מיליון שקל; הפרויקט מסובך טכנית כיוון שהוא מבוצע במקביל לתפעול השוטף של השדה, כך שבמהלך הבנייה תתנקז פעילות נתב"ג אל מסלול המראה בודד"
באוצר חוששים ששינוי תנאי הסכם הזיכיון, כפי שדורשת הזכיינית יחשוף את המדינה לתביעות מצד המתמודדים שהפסידו במכרז ■ מצד שני ביטול ההסכם יעכב את הפרויקט בשנתיים לפחות
בשורה לנהגים בכביש ירושלים תל-אביב: שפיר תחדש את העבודות בפרוייקט הנתיב המהיר בכניסה לתל-אביב אחרי סכסוך שארך חצי שנה מועד הסיום החדש נדחה לדצמבר
נתוני חברת "מפה" מראים כי הנסיעה בכביש 4 עדיפה על הנסיעה בכביש החוף, שהוא העמוס ביותר
לאחר שנים של דיונים תאושר ביום ראשון הקרוב הרפורמה בתעריפי הנמלים שתאפשר את הנפקת הנמלים בבורסה ■ באיגוד הספנות טוענים כי אישור הרפורמה ערב החג וללא התראה מהווה מחטף
אתמול דיווח "גלובס" כי משרד התחבורה החל להפיץ טיוטת תזכיר להצעת חוק ממשלתית בשם חוק התעבורה המסילתית, המציעה לפתוח לתחרות את הפעלת קווי הרכבת ולהעביר את האחריות על תחזוקת המסילות לידי חברה ממשלתית חדשה שתוקם
משרד התחבורה מבקש להעביר את האחריות על המסילות לחברה ממשלתית ■ יו"ר ועד עובדי רכבת ישראל: "אנחנו נדע להשבית את הרכבת"
חברת סיטי פס הודיעה לאוצר כי תסרב להצעה לקבל סכום של 43 מיליון אירו שהיה אמור לעבור לקופתה כמענק על השלמת אבן הדרך מספר 7 בביצוע הפרוייקט, משום שלטענתה ביצעה 100% מהעבודה
במגעים עם שתי קרנות תשתיות בינלאומיות למכירת החזקותיה בחברת דרך ארץ ■ בתחילת החודש הבהירה אפריקה ישראל כי למרות הסדר החוב תיאלץ להמשיך במסע מימושים אגרסיבי בשנים הקרובות
עיכוב של 8-10 שנים שבמהלכו התנפחה עלות הפרויקט מ-3 מיליארד שקל ל-6 מיליארד שקל ■ בין הממצאים: הצגת נתונים מופרכים על תוואי חלופי
גוש דן פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערשות המטרותחבורה ציבורית