Twisted Fly

כתבות אחרונות

 

הקמפיין של ויצ"ו ליום האישה: המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: קמפיין ויצ"ו, שעלה כסרטון חברתי ב-YouTube, עסק ב"תחרות" הפרסומת הסקסיסטית ביותר - בה "זכתה" הפרסומת עם בר רפאלי

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2009

הפרסומת המדוברת ביותר ברשת: קמפיין קסטרו עם גל גדות ויונתן ווגמן

Twisted Fly: חלק גדול מהשיחות ברשת על הפרסומת נסבו סביב השמועה כי מדובר בקמפיין שנדחה על-ידי אופנת פוקס - והוצע לקסטרו

ענת ביין-לובוביץ' 22.03.2009

הפרסומת "הצילו" של שלמור-אבנון-עמיחי לשחרור גלעד שליט - המדוברת ביותר ברשת

הפרסומות של סלקום ושל פלאפון - במקום השני והשלישי במדד הפרסומות המדוברות של TWISTED FLY

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2009

הפרסומת הכי מדוברת ברשת: קמפיין סלקום ל"בית של המוסיקה הישראלית"

Twisted Fly: הקמפיין של סלקום ריכז בשבוע החולף 36% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2009

הפרסומת המדוברת השבוע ברשת: קמפיין "ישראל מתייבשת" של רשות המים

Twisted Fly: הגולשים עסקו בעיקר בקמפיין שבו תלמידי תיכון יכינו סרטים לחיסכון במים, ובעובדה שבר רפאלי תשתתף בקמפיין של רשות המים

ענת ביין-לובוביץ' 01.03.2009

אווירת בחירות: קמפיין "קודם קול" הקורא להצביע - הקמפיין המדובר ביותר ברשת

Twisted Fly: "בחודשים האחרונים מצליחים קמפיינים מעוטי תקציב בעלי אופי חברתי לייצר את מירב השיחה ברשת"

ענת ביין-לובוביץ' 12.02.2009

תפוצ'יפס - הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת

כך עולה מדירוג הפרסומות המדוברות שעורכת חברת Twisted Fly עבור "גלובס" ; הקמפיין, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, מוביל את הדירוג הן במונחי היקף השיחה והן מבחינת כמות השיחות ומספר המשתתפים

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

הקמפיין הוויראלי העצמאי "קודם קול" הקורא להצביע - הפרסומת הכי מדוברת ברשת

למרות שהקמפיין הוא יוזמה פרטית של הבמאי יניב שחם - חלק גדול משיחות הגולשים התמקדו בשאלה איזה גוף עומד מאחורי הקמפיין המעודד הצבעה בבחירות

ענת ביין-לובוביץ' 22.01.2009

   12345   

   נמצאו 72 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 5