חברת וולט שילמה לחברות בשליטת החשוד סך של כ-32,000,000 שקל במשך כשנתיים עבור העסקת כ-1,300 שליחים • על פי החשד, החשוד הקים 40 חברות, העסיק "אנשי קש" וחמק מתשלום מס בהיקף עשרות מיליוני שקלים • הבוקר פשטו החוקרים על בתי החשודים בפרשה • מנכ"ל משרד האוצר רם בלינקוב ומנהל רשות המסים ערן יעקב השתתפו בתדריך שנערך לפנות בוקר, בטרם היציאה לפשיטה
וולט הגישה בקשה לרשות התחרות להקים בישראלים "חנויות חשוכות" מהן תספק מוצרי מכולת למשלוחים מהירים • בשלב ראשון הפעילות תבוצע מתל אביב בלבד
החל שלב ההוכחות בתביעה נגד הענקית הפינית, על סך 24 מיליון שקל • התובע טוען ליחסי עובד-מעביד בין החברה ל-10,000 שליחיה, ולכן מגיעות להם זכויות סוציאליות • וולט מצידה מציגה עצמה כפלטפורמה טכנולוגית וטוענת: "נדרשת גמישות מחשבתית"
חברות משלוחי המזון פרחו בשיא משבר הקורונה ונראה שהן כאן כדי להישאר • מה צריך כדי לעבוד בהן? • והאם זה משתלם?
העמלות הגבוהות למסעדות, המחירים הגבוהים ללקוחות, העבודה השעתית של השליחים, וההפסדים של הרוכשת ושל הנרכשת • אין בשורה לעולם ברכישה של וולט הפינית על ידי ענקית המשלוחים האמריקאית דורדאש, מלבד שתי חברות שיעבדו מעתה יחד
חברת השליחויות וולט נרכשה ע"י דורדאש בסכום של 7 מיליארד אירו • וולט תמשיך בפעילותה - לרבות השם, האפליקציה והצוותים במדינות בהן היא עובדת • "דורדאש ו-וולט חולקות חזון משותף לבניית פלטפורמה גלובלית לסחר מקומי המעצימה את הקהילות בהן אנחנו פועלים," אמר מייסד ומנכ"ל דורדאש, טוני שו
לא לעולם חוסן: התפיסה של וולט לפיה משברים תדמיתיים חייבים להיענות בשקט מוחלט עד יעבור זעם היא תפיסה ארכאית שלא מתאימה לעידן החדש • על החברה לפעול בשקיפות, ולקחת אחריות במקרים שבהם זה הדבר הנכון לעשות
לפני שבוע וחצי חוותה אפליקציית המשלוחים הבינלאומית תקלה שנמשכה למעלה מ-4 שעות • בשבוע שעבר, בערב שלפני יום כיפור, אירעה תקלה נוספת • גם הערב מי שניסה להזמין דרך האפליקציה נתקל בהודעה המבשרת על השבתת השירות "לכמה דקות בלבד" • מוולט נמסר: ״ חווינו תקלה רגעית שטופלה במהירות, חזרנו לפעילות מלאה״
הם היו יכולים להצליח, אבל המציאות הסתדרה אחרת: המותג שנסגר כשכולם חגגו, הרשתות שלא הרוויחו מהנהירה לאונליין, המסעדנים שאיחרו את הרכבת, ההזדמנויות שרשת 13 החמיצה ועוד 6 דברים ש(לא) התרחשו השנה
בערב שלפני צום יום הכיפורים נרשמה תקלה נוספת באפליקציית המשלוחים וולט, פחות משבוע לאחר תקלה שהשביתה את המשלוחים - שנמשכה 4 שעות • התקלה תוקנה לאחר כחצי שעה • מוולט נמסר: "חווינו תקלה טכנית עולמית, מתנצלים על אי הנוחות. חזרנו לשירות מלא"
וולט: "התקלה הטכנית תוקנה. אנו מתנצלים על אי-הנוחות וצופים חזרה לעבודה מלאה בקרוב" • התקלה בשירותי וולט נמשכה מעל 4 שעות, למרות שהחברה דיווחה שהאפליקציה נסגרה "לכמה דקות עקב תקלה טכנית"
לפי סקר של חברת PayBox, בשיתוף חברת iPanel, למרות השינויים הגדולים במתכונתה של שנת הלימודים הנוכחית, 75.4% מההורים השיבו שיעבירו סכום כסף זהה לוועד ההורים כפי שנהוג היה בשנת לימודים רגילה • וגם: מנהל חדש לתוכנית "ותיקים בעבודה" של המשרד לשוויון חברתי, להשמת אזרחים ותיקים בשוק העבודה
יאנגו דלי מגדילה את הפריסה הארצית שלה • תן ביס שינתה את מדיניות המשלוחים ומתחילה לגבות עליהם כסף • ואצל וולט נתח הריטייל גדל בחודשים האחרונים
חברת האינטרנט Wix מרחיבה את פעילותה בתחום האי-קומרס בישראל ומכריזה על שיתופי-פעולה בתחומי המשלוחים, התשלומים והלוגיסטיקה • "השוק המקומי חשוב לנו, אנו משקיעים מאמצים בפיתוח הפלטפורמה כדי שבעלי עסקים יוכלו להגדיל את הכנסותיהם"
הם צעירים ומשכילים, אבל עובדים בעבודות מזדמנות ואל תדברו איתם על ביטחון תעסוקתי, קביעות או פנסיה • פרופ' גאי סטנדינג, הכלכלן שטבע את המושג "המעמד הפגיע", מסביר בראיון בלעדי כיצד הוא ישנה את הכלכלה העולמית
בשלב הראשון השירות יינתן במסגרת פיילוט בתל אביב, אולם הוא עשוי להתרחב לאזורים נוספים אם ויוגדר כמוצלח
עלי אקספרסSHEINאמזוןיחסי עובד-מעבידכלכלת חלטורותמסחר מקווןמשלוחיםקניות באינטרנטשופרסלשליח