מניות חברות המזון המהיר האמריקאיות נוסקות לגבהים חדשים - ככל שהאינפלציה משתוללת ומאלצת את קהל הסועדים להסתפק במסעדות זולות יותר מאלה שאליהן התרגלו בימים רגילים • בהתאם לכך, גם ההזדמנויות למשקיעים בענף המזון המהיר הולכות ומתרבות
החברה צפויה להשקיע בפיתוח פעילות ברגר קינג בארץ עשרות מילוני שקלים בטווח המיידי, כשההשקעה בכל סניף מוערכת בכ-1.5 מיליון שקל • ברגר קינג ישראל צפויה לגדול מ-9 סניפים כיום לעשרות סניפים בפריסה ארצית בתוך שנים בודדות • חלק מהסניפים יוקמו בתוך תחנות דלק
שוק הקריפטו הופך גם לכלי שיווקי: שתי ענקיות המזון המהיר מציעות הגרלות של נכסים דיגיטליים – מטבעות קריפטו ו-NFT – למי שיזמין אצלן ארוחות ברשת
ברגר קינג, שחלק ניכר מהפעילות הפרסומית שלה מתרחש ברשתות, קראה לקנות אצל המתחרות • כך, בפרסום אחד הצליחה לצקת פנימה ערכים חברתיים של דאגה לזולת ואחריות תאגידית • האם המהלך סייע לה?
לקורונה יש כידוע אינטרסים משלו, ובחסות הריחוק החברתי השיקו לאחרונה המותגים הגדולים בעולם קמפיינים של "הישארו בבית" (Stay home) • חלקם הבריקו, חלקם סתם סימנו וי • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש
פולקסווגן נאלצה לקרוא למאות אלפי רכבים לתיקון במוסך, מנכ"ל אפל חויב לפרסם התנצלות אישית, והשנה ברגר קינג מצאה עצמה תחת חקירה • תוכנית התחקירים המשפיעה 315 מגיעה למיליוני צופים בסין, ומעלה על המוקד את החברות הגדולות בעולם
ברגר קינג מגזימים, KFC מטרילים ולטראמפ נשאר רק לאכול את הכובע • אורחים מנתחים מהלכים שיווקיים מעבר לים, מדור חדש
המבורגר במהדורת קורונה וקו חם לאימהות שחייבות לצרוח על מישהו אחרי שעות עם הילדים: כשנראה שאפשר להתחיל ולסכם בזהירות את ימי הקורונה, ניתן לשאוב השראה וללמוד מהמותגים שהתעקשו להישאר נוכחים בחיי הצרכנים • השראה בימי קורונה, מדור חדש
היא מפתיעה, לוקחת סיכונים ומטרילה את המתחרה הגדולה. סיפורו של מותג נועז
רשת המזון המהיר האמריקאית ברגר קינג בחרה בדרך בוטה מאוד להציג את השינוי החדש שעשתה בהמבורגר המפורסם שלה - "וופר"
מסטארבקס דרך ברגר קינג ועד אפל: מבט על השנה החולפת מלמד שהתאגידים המשיכו למעוד בנושאים שכבר ברור שהם נפיצים תקשורתית, ואפילו מצאו טריטוריות חדשות ולא צפויות להסתבך בהן • "גלובס" מסכם שנה בתחום הפרסום - חלק ראשון בסדרה
ענקית המזון המהיר החלה לשווק בארה"ב המבורגר מבוסס חלבון צמחי, ומספר הלקוחות החדשים זינק • בינתיים הקציצה הפופולרית לא יכולה לנחות באירופה בשל דרישות תקינה, וברשת מצאו פתרון יצירתי: יוניליוור תייצר עבורם גרסה לשוק האירופי • איזו גרסה תגיע לישראל?
אחד מסניפי ברגר קינג באזור ברוקלין פרסם כי הוא מוכר "אימפוסיבל וופר", תחליף הבשר הפופולרי, בשירות משלוחים - כשבעצם הקציצות שנשלחו ללקוחות היו מבשר בקר רגיל לחלוטין
הגעתן של ענקיות כמו וול מארט או אמזון תסייע לנו רק אם יביאו לכאן מוצרים חדשים
רשת המזון המהיר רוכבת על יום האהבה ומשיקה ארוחה מיוחדת למבוגרים ■ במקום הצעצוע המוכר שמצורף לארוחות הילדים הסטנדרטיות, יצורף לארוחה החדשה צעצוע מסוג אחר לגמרי, שמיועד למבוגרים בלבד
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
אפלדומינו'ס פיצהדלק ישראלהגרלההייניקןמזון מהירמיזוגים ורכישותמס חברותמסעדותמקדונלד'ס