יבוא מקביל, מותגים פרטיים ותחרות ערנית בענף המשקפיים הם בשורה של ממש לכל מי שנאלץ לשלם בעבר סכומי-עתק עבור משקפי ראייה
מתכוון להתמקד בעסקים פרטיים ■ אופטיקה הלפרין: "רועי היה שותף למיתוג הרשת כצעירה ואופנתית, סייע בפתיחת 18 סניפים"
בתשדירי הפרסום פונה יעקב הלפרין לפוליטיקאים בבקשה להוריד את המכס על משקפיים ■ הרשות השנייה: "חשש לתעמולת בחירות אסורה" ■ הלפרין: "זה תשדיר שלא מוכר כלום אלא נועד לטובת הציבור"
בעלי רשת המשקפיים אופטיקה הלפרין רוכשים את כל הכניסה הדרומית לרחוב הראשי של בני ברק, לאחר שכבר קנו את הכניסה הצפונית
מעתה ניתן לקבל החזר כספי על ביטול רכישת משקפי שמש בשווי של עד 1,500 שקל - כך קבע ביהמ"ש המחוזי בחיפה, כפשרה שהושגה עם משיכת בקשות לתביעה ייצוגית נגד הרשתות אופטיקנה, אופטיקה הלפרין ואירוקה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
בעלי אופטיקה הלפרין מעיד כי בניגוד לרוב המפרסמים הוא המשיך לפרסם כרגיל ואף הגדיל את היקף התקציב ■ רענן סעד, המשנה למנכ"ל איי.די.איי שממשיכה אף היא לפרסם: "אנו סומכים על הזכיינים שלא יעלו ברייקים בימים קשים במיוחד"
בנוסף הרשת רכשה מגרש בבית-שמש ב-18 מיליון שקל ועשרות דירות ב-25 מיליון שקל ■ יעקב הלפרין ל"גלובס": "אנחנו לא ממונפים, מביאים כסף מהבית, כך שלא נהיה טייקון נדל"ן"
יעקב הלפרין מספר בראיון ל"גלובס" על המוטו שלו בחיים ובעסקים: "אל תיגע בי ולא אגע בך"; ועל הרתיעה שלו מקולנוע ומספרים: "זה נראה לי כמו השחתת זמן"
בימים אלה עוברת הרשת תהליך של מיתוג מחדש הכולל פתיחת רשת אקספרס
הקרבון הוא חומר המשמש גם ליצירת מנועים ומכוניות פורמולה 1, המעניק למשקפיים חוזק וגמישות ■ עוד בקולקציה: מסגרות מעץ רב-שכבתי בעבודת-יד
באחרונה פורסם כי בין הצדדים מתקיים מו"מ מסחרי מתקדם לליווי השקת רשת חנויות אקספרס חדשה של אופטיקה הלפרין
מחירי המשקפיים לילדים מתחילים ב-300-200 שקל ונעים צפונה, אך הבשורות הטובות הן ההיצע הרחב של הדגמים והתחרות העזה על כיס ההורים ■ "גלובס" בודק מה צריך לדעת כשבוחרים משקפיים לילד, ומה נותנות קופות-החולים
אופטיקהאירועים ומינוייםיעקב הלפריןמונופולמוסכיםמיזוגים ורכישותמים בטעמיםמשקפייםנעלייםסופר פארם