אזרחי ישראל שכחו שהמדינה אינה אותו פריץ המגיע לשטייטל, שחובה להערים עליו
הכנס השני לממשל ואחריות תאגידית במזרח-התיכון, שהתקיים בשבוע שעבר בירדן, חשף פתיחות מפתיעה של העולם הערבי לנושא, והתאגדות אמיתית לצורך קידום כלכלי של האזור בכללותו ■ ככה זה נראה כשאתה פועל כחלק מהאזור שבו אתה חי
גיגי לוי, מנכ"ל 888: "אז מה אתה רוצה שנקצץ, את הסושי? ■ עפרה שטראוס: "המשבר הזה לא יעזוב אותי שנים. לחשוב שלא יקנו יותר את השוקולד והיוגורט שלנו - זה היה קשה"
600 מיליארד דולר בשנה זולגים מעסקים בארה"ב כתוצאה ממעילות ואי סדרים
השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
"כארגון עסקי צריכה להיות לנו אחריות גם כלפי השוליים של החברה", אומרת סיביל גולדפיינר, הבעלים של רשת האופנה "קום איל פו", שהקמפיין שהובילה השנה זכה באות "גלובס" לאחריות חברתית
חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים
למרות זאת, אנו עדיין משתרכים הרחק מאחורי מדינות מערביות המדינה המובילה בעולם בדיווח חברתי-סביבתי היא יפן, שם 88% מהחברות הגדולות מפרסמות דו"חות "כדאי שהציבור הישראלי יתחיל לדרוש שקיפות ודיווח מעסקים ישראליים בקול רם יותר"
אחריות תאגידיתהשקעותהשקעות ESGהשקעות IMPACTיזמות חברתיתכנס ESGמגזין הניהול של הרווארדניהולניהול וקריירהניהול ערכי