המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים
לכל הנחה יש מחיר: בפלאפון, אורנג' או סלקום העסקה כדאית רק למי שגולש באינטרנט הסלולרי, ובבזק היא מתאימה רק למי שחשב לשדרג את המהירות ל-2.5 מגה ■ בכל מקרה, קיימת התחייבות לפחות לשנה
התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד יחד על 250 מיליון שקל ■ רשת בסט ביי מונה 17 סניפים, ואילו רשת ביג בוקס מונה 7 סניפים
זאת לפי שווי של 80 מיליון שקל ■ מחזור המכירות של שתי הרשתות עומד על 250 מיליון שקל ■ המהלך יעזור לגיור, בעל השליטה בניופאן, להתחרות בשאר יבואניות האלקטרוניקה המחזיקות רשתות מכירה משלהן
רשת א.ל.מ מציעה בימים אלה מבצע אטרקטיבי, בו נמכרים רוב המוצרים שנדגמו במחירים הנמוכים ביותר ■ ביג בוקס וטרקלין חשמל במקום טוב באמצע ■ הפערים גדולים ומגיעים ליותר מ-2,500 שקל במחיר מסך טלוויזיה
מחסני חשמל - שכל הבידול שלה מבוסס על מחיר - מזנקת, וגם שקם אלקטריק וא.ל.מ מתחזקות בשל מדיניות מבצעים חוסר בידול בין השחקניות בענף: כמעט 40% לא ידעו להשיב באיזו רשת יעדיפו לקנות מוצר חשמלי
תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז
מתחמי ההתנסות יפתחו בשיתוף עם הרשתות באג, אופיס דיפו וביג בוקס בפריסה ארצית ואף בסניף הרשת של באג בדיוטי פרי