מאט וינקלר מדבר בהערצה על הכלכלה שלנו: הסיפור הכלכלי-עסקי של מדינת ישראל כנראה הכי פחות מדווח, הכי פחות מוערך והכי מפתיע ■ וגם: למה כל-כך חשוב לפתח מדיה דיגיטלית, וכמה מרוויחים העובדים בסוכנות בלומברג?
פול פארל, עורך במאגזין BusinessWeek, טוען כי קובעי המדיניות ואנשי וול סטריט לא למדו מטעויות העבר ונותנים יד חופשית ל"משחקי הספוקלציה" שהובילו למשבר של 2008 ■ בנוסף, טוען פארל כי הרעה הבאה תגיע מסין שהבועה שלה עומדת להתפוצץ
כך עולה מדירוג הערים היקרות בעולם שפורסם במגזין "ביזנסוויק" לפי סקר שערכה חברת ECA ■ שלוש מתוך 5 הערים היקרות הן יפניות
מיקי נפתלי, מנכ"ל אלעד, חברת הנדל"ן של תשובה: העבודות על פרוייקט פלאזה בלאס-וגאס ייתחדשו בתחילת 2011 ■ "יש מספיק כסף בשוליים למימון פרוייקטים כאלה" ■ ובינתיים עוד תביעה נגד פלאזה בניו-יורק ■ "תשובה מלך האנרגיה של ישראל"
פיטר גראואר: "נמשיך ברכישות כדי להפוך למקור החדשות המשפיע ביותר" ■ החברה שוקלת לגבות תשלום בגין התכנים באתרי האינטרנט Bloomgerg.com ו-Businessweek.com
על רקע הגבלות ותורים ארוכים במרפאות הציבוריות, התמרמרות בארה"ב על חברות בוול סטריט שקיבלו את החיסונים ■ גולדמן זאקס: נחסן רק עובדות בהריון ■ פעיל באיגוד מקצועי: וול סטריט לוקח מאיתנו כסף, מעקל לנו את הבתים, לא ניתן לקחת לנו את הבריאות
סיטי סנטר, פרויקט ההימורים והבידור הקולוסלי של MGM, יציף את שוק המלונאות הרווי בלאס-וגאס בכמעט 5,000 חדרי מלון חדשים ■ כבר עכשיו מוצעים חדרים במלונות פאר בתעריפי מוטלים זולים במערב התיכון ■ גם MGM עצמה בסכנה
בלומברג יקח על עצמו גם חובות של "ביזנסוויק" בסך 10 מיליון דולר ■ החברות צפויות להשלים את העסקה עד סוף השנה ■ "ביזנסוויק" צפוי להפסיד 40 מיליון דולר בשנה הנוכחית על הכנסות של כ-130 מיליון דולר
השבועון מדרג את 40 החברות הטובות בעולם: נינטדו במקום הראשון, גוגל ואפל אחריה הדירוג מבוצע לפי מחויבות לחדשנות, תיק מוצרים מגוון, התרחבות אגרסיבית, הנהגה חזקה וחזון ברור של העתיד
בדירוג 100 המותגים המובילים של אינטרברנד אין הפתעות ■ המיתון והעידן הדיגיטלי יצרו תובנה חדשה: הנאמנות היא ערך עליון. מותגים שהשכילו לקבל נאמנות גבוהה מהלקוחות - כמו מקדונלד'ס למשל - שמרו על מיקומם בדירוג
הדירקטוריון בבעיה: צריך לשכור מישהו שיקבל החלטות קשות ולתגמל אותו על כך ■ מנכ"ל קונוקו-פיליפס פיטר אשתקד 4% מכוח האדם והשתכר 29 מיליון דולר בנוסף ל-100 מיליון דולר שקיבל בשנתיים האחרונות
מקגרו-היל, חברת הוצאה לאור, מנסה למכור את השבועון בתקופה שבה ההכנסות ממודעות פרסומת בירידה ומספר הרוכשים הפוטנציאליים של עיתונים וכתבי עת מצומצם מאוד
השבועון הכלכלי האמריקני מתאר את שוק הנדל"ן הישראלי כאי בודד בעולם הסובל ממיתון, וקובע חד משמעית: "לא רק ששוק הנדל"ן הישראלי הצליח לחמוק מהתרסקות, אלא המחירים ממשיכים לעלות"
הירש מדיה: "החברה מנהלת מו"מ עם מספר גורמים באשר להמשך הוצאת העיתון, ובשל כך הוצאת הגיליון הקרוב תידחה. החלטה סופית תתקבל בימים הקרובים"