דיפלומט

כתבות אחרונות

 

מה מסתתר באריזה החדשה של קוואקר? פחות דגני בוקר

הכיתוב מבטיח את "הטעם הנפלא במשקל חדש" - רק שוכח להזכיר שהמחיר לא ירד, אף שהאריזה צומצמה מ-453 גרם ל-412 גרם בלבד

מיכל רז-חיימוביץ' 30.04.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012
הנקל סוד | לפני כולם

2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד

השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים

אילנית חיות 09.01.2012
אסם | לפני כולם

מכירות תנובה צמחו ב-2.9% עקב העלאות מחירים

סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה

אילנית חיות 08.12.2011
אדלר חומסקי | לפני כולם

שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של דיפלומט

חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2011

   1234567   

   נמצאו 101 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 7