מדובר במכרז הכולל בשלב זה מצגות אסטרטגיה בלבד על תקציב שעומד על-פי ההערכות על כ-6 מיליון שקל
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
זאת אחרי שנים של עבודה פרסומית עצמאית ■ היקף תקציב הפרסום עומד על 4 מיליון שקל
הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונים ובשלטי חוצות ■ מנהל רגולציה וקשרי חוץ בנובל אנרג'י: "אנו רואים חשיבות אסטרטגית בחיזוק והעמקת ההיכרות של אזרחי המדינה עם החברה"
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
בדרך לטיפול בתקציב של 10 מיליון שקל, המשרדים יידרשו להציג יכולות בתחום האינטראקטיב והמגזרים ■ בשלב הראשון של המכרז התמודדו גם דרורי-שלומי וגלר-נסיס
גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל
ברלזון&רן לוי מרכז כ-70% מהיקף הפרסום בירושלים ■ היקף העסקה מוערך ב-1.5 מיליון דולר ■ המשרד ייקרא מעתה "דרורי-שלומי BRL"
ימונה לסמנכ"ל פתוח עסקי בקנדה ישראל ■ בעלי המשרד, ד"ר טובית שלומי ויורם דרורי, יוצאים בקמפיין למציאת מנכ"ל חדש ■ בתוך כך, ליאת קידר-פייגין מגלר-נסיס מונתה למנהלת האסטרטגיה של קבוצת פובליסיס ישראל
מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס
בנוסף מעדכנת את הלוגו ומשיקה אתר אינטרנט חדש ■ את המהלך האסטרטגי מלווה משרד הפרסום דרורי-שלומי
המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי
תקציב הפרסום של הרשת מקבוצת קו-אופ ישראל צפוי לעמוד בשנת 2010 על 7 מיליון שקל
40% מלקוחות המשרד עובדים איתו למעלה מ-5 שנים, גבוה מהממוצע בענף, שעומד על 33%