חברת השירותים הפיננסיים ING הפסיקה את החסות שלה עם קבוצת הפורמולה 1 של רנו, אבל הבוס של היצרנית, פלאביו בריאטורה, בטוח שהקיצוצים הנרחבים בענף יאפשרו לרנו להמשיך להתקיים
המערך, המכונה "מאיר טרייד-אין" יטפל בקנייה ומכירה של רכבי יד שנייה של מותגי היוקרה של הקבוצה - וולבו ויגואר ורכבי הפרימיום של הונדה
על-פי הערכות, קיצוצים אלה צפויים לחסוך לקבוצה 20-30 מיליון שקל בשנה החברה משמשת כיבואנית הרשמית בארץ של המותגים הונדה, וולבו ויגואר
פגישה עם בכירי החברה חושפת את העתיד הירוק שמתכננת הונדה: גרסאות היברידיות של מרבית דגמי החברה, ואפילו רכב חשמלי מלא
התאחדות הספורט המוטורי העולמית (FIA) הודיעה כי במסגרת תוכנית ההתייעלות של הפורמולה 1, החל משנת 2010 התקציב הממוצע של הקבוצות יעמוד על 50 מיליון אירו, כרבע מהתקציב הנוכחי
אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1, סוזוקי וסובארו ויתרו על ההשתתפות באליפות העולם בראלי וקוואסאקי עזבה את המוטוג'יפי, יצרנית רכב יפנית נוספת נוטשת את הספורט המוטורי בגלל המצב הכלכלי
[להרשמה לניוזלטר עסקים מתעוררים] מאזדה צופה הפסד שנתי של 144 מיליון דולר בשנה הפיסקלית שתסתיים במארס היקף המכירות של הונדה לשוק האמריקני נפל ב-30.7% בינואר לכ-71 אלף כלי רכב בחודש ינואר
[למדור שוקי עולם] הונדה הודיעה על כוונתה להגדיל את ייצור כלי הרכב בסין ב-20% הבנק המרכזי של הודו הותיר את הריבית המרכזית על 6% נומורה הולדינגס דיווחה על הפסד של 3.8 מיליארד דולר ברבעון האחרון
[למדור שוקי עולם] החברה תצמצם את ייצור כלי הרכב בארה"ב ב-29 אלף רכבים ל-1.26 מיליון רכבים בכוונתה לייצר 1.15 מיליון כלי רכב ביפן בשנה הפיסקלית שתסתיים ב-31 למארס
רב המכר של הונדה הוא אופנוע מיושב בדעתו, יעיל ונוח שפונה לאנשים שמחפשים בדיוק את זה
המשבר העולמי בענף הרכב, שגרם להונדה להודיע על פרישה מהפורמולה 1 ולסובארו וסוזוקי לוותר על ההשתתפות באליפות העולם בראלי, משפיע על חברה יפנית נוספת שלא תיקח חלק במוטוג'יפי
האיש החזק של היצרנית היפנית, שמצבה היה מעורפל לקראת העונה הבאה: "צמצמנו את רשימת הקונים ל-12, וכרגע אנחנו בוחנים מי הרוכש שיעשה הכי טוב לעתיד של הקבוצה" "הונדה תעלה על הגריד גם ב-2009"
מערכות עזר לנהיגה חסכונית ומחיר יעד נמוך משל הפריוס עשוי להציב את שווי השימוש שלה בישראל בקבוצה 2
ה-DN-01 של הונדה הוא לא ממש אופנוע ובוודאי לא קטנוע אלא יצור מזן חדש, דו-גלגלי אוטומטי מפואר למנהלים, שרוצים לעקוף את הפקקים בלי תדמית של שליח פיצה
בענף המירוצים עלו ספקולציות לפיהן היצרנית היפנית תלך בעקבות הונדה, אחרי שדיווחה על הפסדים של 1.64 מיליארד דולר, אך בטויוטה הבהירו: "לא נפרוש. קיצוץ בהוצאות הוא המפתח להישרדות"
אחרי שהונדה פרשה מהפורמולה 1 וסוזוקי הודיעה כי היא עוזבת את אליפות העולם בראלי, יצרנית רכב יפנית נוספת הודיעה כי לא תתחרה השנה בראלי הפרישה אמורה לחסוך לסובארו 220 מיליון דולר בשנה
דובי בן גדליהוטויוטהיונדאימבחן דרכיםמיסוי ירוקמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדששברולטשוק הרכב