עשרה ימים בלבד לאחר שהונדה הודיעה על פרישתה מהפורמולה 1, יצרנית רכב יפנית נוספת מודיעה על צמצומים: "ההתכווצות בהיקפי מכירות הרכבים, שמקורה במצב השווקים הגלובאלי, גרמה לנו לקחת את ההחלטה"
מספר המנועים לכל נהג יוגבלו לשמונה בלבד לעונה, קבוצות יוכלו לבחון את המנועים רק בסופי שבוע בהם מתקיימי מרוצים. המנועים יוגבלו ל-18,000 סל"ד במקום 19,000 כדי להאריך את חייהם
ההחלטה של ענקית הרכב היפנית להפסיק את פעילותה של קבוצת הפורמולה 1 צפויה לעלות לחברה כ-150 מיליון דולר, במידה ולא תמצא רוכש עד תחילת העונה בחודש מרץ
היצרניות בעלות התקציב הגבוה בענף, שמבזבזות כמיליון דולר ביום, הסכימו לצמצמם את הוצאותיהן בעקבות תוכנית ההתייעלות הכוללת בפורמולה 1, שבמסגרתה הקבוצות יפחיתו הוצאות ב-1.6 מיליארד דולר בשנה
יצרנית הרכב היפנית לא תזרים יותר כסף לקבוצת בראקלי שבבעלותה, ולא תפתח ותספק מנועים לקבוצות בסבב הונדה תמכה ב-216 מיליון דולר מדי שנה בקבוצה האנגלית, והיא ככל הנראה תעמיד אותה למכירה
הבורסה באוסטרליה סיימה בירידות של 1.2% הניקיי היפני ירד ב-0.1% הקוספי הדרום קוריאני טיפס ב-2.2% השוק הטאיווני איבד 1.4% BHP ביליטון נפלה בכ-4.9% הונדה מוטורס צנחה ב-8.3% לאחר שהודיעה על פרישה מיידית מתחרויות הפורמולה 1
המכונית ההיברידית הייעודית הראשונה של הונדה נחשפה בגירסת הייצור ברבעון השני של 2009 היא אצלנו
טויוטה צימצמה את היקף הייצור הגלובלי ב-17% באוגוסט - הירידה החדה ביותר ב-12 השנים האחרונות היקף ייצור המכוניות של הונדה ירד ב-4.8% באוגוסט הונדה החליטה להגדיל את החשיפה לסין ורוסיה על מנת להקטין את התלות שלה בשוק האמריקני
דובי בן גדליהוטויוטהיונדאימבחן דרכיםמיסוי ירוקמכוניות היברידיותמכונית חשמליתרכב חדששברולטשוק הרכב