במסגרת העסקה ירכוש מלכה מהמשביר לצרכן וממנחם קופיץ את אחזקותיהם ב-JUMP ■ העסקה בוצעה לפי שווי שוק של 18 מיליון שקל בתוספת שווי המלאי ■ מלכה: "הגשמתי חלום, הרכישה מחזקת את פעילות הקבוצה"
אתמול נתקלנו לראשונה במחיר העליות בבורסה, כשההמלצות למניית קבוצת דלק ולארבע חברות נדל"ן מניב נחתכו, מפני שהן עלו כל כך הרבה שלא נשאר מקום לאפסייד ■ מהן המלצות המומחים?
קונצרן יונדאי הקוריאני טוען כי המשביר לצרכן מוכר בחנויותיו את המברגה, שהיא מוצר המפר את סימן המסחר של יונדאי, במחיר מוזל של כ-20 שקל
רשת ml מתחייבת לרכוש את פעילותה של JUMP תמורת 18 מיליון שקל, ומציעה להפעיל אותה בתקופת הביניים
בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן, לפרסומאי גיל סמסונוב: "אנחנו בקבוצה לקחנו את המשבר הכלכלי כהזדמנות והגברנו את הפעילות עסקית"
הסניף ישתרע על 1,500 מ"ר ויכלול את כל מחלקות הכלבו של הרשת ■ בעבר פעל סניף של הרשת בקניון, אך הוא נסגר לפני 5 שנים
שוק כלי הבית במונחי ריטייל עומד על כמיליארד שקל בשנה ■ ההערכות בשוק הן כי פוקס תכניס פורמט חדש ותידרש להשקעה של 20 מיליון שקל ■ מנכ"ל המשביר לצרכן: "כניסתה של פוקס תגדיל את השוק"
הסניף המיתולוגי של המשביר לצרכן בירושלים יעבור במהלך השנה הבאה למבנה חדש בכיכר ציון, הנמצא בבעלות בריטיש ישראל ■ הרשת בוחנת מספר אופציות לשימוש במבנה הסניף ברחוב קינג ג'ורג' בעיר
המבנה בחדש נמצא בבעלות בריטיש ישראל * המשביר לצרכן בוחנת מספר אופציות לשימוש במבנה הסניף המיתולוגי ברחוב קינג ג'ורג'
"אסור להחזיק את עיקר הכסף במניות האלה", אומר יאיר לפידות, מנכ"ל משותף בבית ההשקעות ילין-לפידות, "אבל למרות התיקון רוב המחירים עדיין לא גבוהים" ■ קבלו שש מניות קטנות ששוות השקעה
בשורה התחתונה חותמת הקבוצה את הרבעון עם הפסד של 2.9 מיליון שקל ■ השיקה מחדש את הסניף בדיזנגוף-סנטר בהשקעה של 12 מיליון שקל ■ המנכ"ל רמי שביט: לא נבצע יותר רכישות של פעילות יצרנית
רשת ml תשלם 18 שקל בלבד עבור האחזקות ב-Jump, אך תתחייב לקחת על עצמה את חובות החברה ולהזרים 15 מיליון שקל להפעלתה ■ המשביר מנהלת מגעים מתקדמים למכירת אחזקותיה גם בחברת IRIT
לדברי אסף בן-דב, הרשת תשקיע 4 מיליון שקל במהלך השיווקי "מסיבת ההפתעות" "המהלך אינו תוצאה של ירידה במכירות אלא להיפך; אנחנו מסתכלים על המצב ורוצים להיות מובילים, לא מובלים"
חברת הסלולר פרטנר הובילה בשבוע החולף את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-134 אלף דולר
הסניפים החדשים ייפתחו בנתניה, כפר-סבא, כרמיאל, חולון ונצרת-עלית ויצטרפו ל-30 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ
אורנג' הובילה בשבוע שעבר גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-146 אלף דולר סופר-פארם והמשביר לצרכן הגדילו את ההשקעה בפרסום לקראת החג
אביב לויאל עלדוחות כספייםהנוסע המתמידחופשה ללא תשלוםפוקסקלאב 365קמעונאותרמי לוירמי שביט