למשביר ולחברה הבת אג"ח בהיקף כולל של 200 מ' ש', הנסחרות בתשואה של עד 16% ■ מניית החברה צנחה ב-50% מתחילת השנה ומשקפת שווי חברה של 170 מיליון שקל
רשתות המזון, באופן מפתיע, לא נכנסו השבוע לחמישייה הפותחת בטבלת המותגים המושקעים
קבוצת המשביר לצרכן דיווחה אתמול על הכנסות רבעוניות של 786.7 מ' ש' ■ הציגה גידול בהפסדים כתוצאה מעליית ההוצאות התפעוליות והוצאות המימון
בימים האחרונים ניתן לזהות התחלה של מגמה של רכישות עצמיות באג"ח ובמניות, במטרה לאסוף סחורה בזול ■ גל של רכישה עצמית של אג"ח ומניות
קבוצת שביט-גיטרץ הודיעה על תוכנית רכישה עצמית של מניות ואג"ח של הקבוצה בהיקף של עד 30 מ' ש' ■ שביט: "אנו רואים כיום במניות ובאג"ח של הקבוצה הזדמנות השקעה טובה מאד"
ל"גלובס" נודע כי המשביר לצרכן הפסיקה את עבודתם של מספר עובדים במיזם - ובמקביל הודיעה לפלאפון, שאיתה היה לה הסכם לשיתוף-פעולה, על כוונתה לסגת ממנו
החברה עומדת להתחרות במפעילים שיפעלו על הרשת שלה, והחליטה לבדוק מול הרשות להגבלים עסקיים, בתיאום עם המפעילים, האם יש בהסכמים איתם משום הסדר כובל
הסניף שייפתח בגבעת-שמואל אמור להיות סניף הדגל של הרשת באזור המרכז ■ הרשת שכרה שטח של כ-3,500 מ"ר עבור הפרויקט ■ הפתיחה צפויה ביולי 2014
פיג'מה בחנות ספרים, ביטוח בסופרמרקט ומכונת קפה בתחנת דלק: מבדיקת "גלובס" עולה כי לא פעם כשמוצרים נמכרים בסביבה הכי פחות טבעית להם - המחירים שלהם משתלמים
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל
בוחנת שיתוף-פעולה ליבוא מקביל של רכב, בשותפות עם גורם בענף ■ מתכננת לפתוח רשת סופרמרקטים בפרישה ארצית, ופעילות שיווק הרכב עשויה להתבצע בשטחם
4 מועדוני לקוחות חדשים הושקו החודש: מנגו, גאפ, שילב ומגה ספורט, המצטרפים לזירה תחרותית במיוחד של רשתות המחפשות צרכנים נאמנים ■ לאיזה מועדון הכי כדאי להשתייך?
בעוד ששופרסל ורבוע כחול הן הנהנות העיקריות, יתר הרשתות טוענות כי תווי הקנייה שוחקים להן את הרווחיות - ולמרות זאת הן חוששות לצאת ולהשאיר את הזירה למתחרים
טווח המחירים בגלריה נע מ-3,300 עד 9,900 שקל ■ "נשבור את כללי המשחק בשוק"
רישום המניות למסחר יתבצע לפי שווי של 130-150 מיליון שקל ■ במקביל למהלך ניהלה החברה מו"מ למכירתה עם רמי שביט, בעל השליטה במשביר לצרכן
למשביר יוצע שטח חלופי של 400 מ"ר למחלקת הקוסמטיקה בלבד ■ המשנה למנכ"ל המשביר: "לא נאבד את לקוחות רמת-אביב. בתוך שנה נפתח בניין מסחרי בפריים לוקיישן בת"א"
COST 365אביב לוידוחות כספייםחופשה ללא תשלוםישראל במלחמהפוקסקלאב 365קמעונאותרמי לוירמי שביט