גוזרים לקבוצה הערכת שווי של 678 מיליון שקל, בניכוי התחייבויות של 121 מיליון שקל ■ עיקר השווי נגזר מפעילות הקמעונאות של המשביר, המוערכת ב-420 מיליון שקל ■ פעילות ניו-פארם מוערכת ב-239 מיליון שקל
היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
הקבוצה הצהירה שוב כי בכוונתה להרחיב את תחומי הפעילות לתקשורת ולפיננסים ■ תמכור פוליסות ביטוח באמצעות מועדון 365, ואף שוקלת להכניס שותף אסטרטגי לרשת הכלבו שיחזיק עד 20% מהמניות
תקים בתוך 3 שנים רשת סופרמרקטים שתמנה 20 סניפים ■ היקף ההשקעה בהקמת הרשת יעמוד על כ-50 מיליון דולר, ויעד המכירות השנתי הוא 2 מיליארד שקל ■ רמי שביט: "לא צריכה להיות דרמה שמחר ננגח את שופרסל"
רמי שביט מסתער על האתגר הבא - רשת מזון חדשה, וכדאי לקחת אותו ברצינות
המיקומים הראשונים ייבחרו לפי מיקומי הסניפים של רשת המשביר לצרכן כדי להתבסס על קונים המשתייכים למועדון הלקוחות 365 ■ המודל המתגבש: הניהול השוטף והתפעול יימסר לאחת מרשתות המזון הגדולות
סרי שימש עד כה כסמנכ"ל הסחר של רשת ניו-פארם ■ אונגר ימשיך לשמש כיו"ר פעיל בחברה
רשת האופנה פעילה ב-13 מדינות ומונה 460 חנויות ■ בין היתר נפגשו בעלי הרשת עם סולי סקאל ומנכ"ל קבוצת עזריאלי, מנחם עינן ■ צפויים להיפגש גם עם איש העסקים ג'קי בן-זקן ועם הנהלת המשביר לצרכן
ראש השנה הציב השבוע את רשתות השיווק בראש טבלת המותגים המושקעים - 4 מתוך 5 המקומות הראשונים ■ בזק מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-96 אלף דולר
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
חובבי הבשמים הקלאסיים וגם אלה שמחפשים ניחוחות חדשים - זה הזמן להתבשם ממחירים נמוכים במיוחד
לקראת החגים, גם המשביר לצרכן ושופרסל מפגינות נוכחות בפרסום OFFLINE ■ פרטנר מובילה השבוע את הפרסום ONLINE עם השקעה של כ-76 אלף דולר
כיתן מגבירה את התחרות מול גולף, נכנסת לתחום כלי הבית ומקימה בשלב ראשון 14 חנויות בקונספט "שופ אין שופ" בסניפי המשביר לצרכן ■ תשיק שני תתי-מותגים נוספים - "כיתנצ'יק" לילדים ותינוקות ו"כיתן דקו" למוצרי נוי
הרשת רשמה צמיחה גבוהה במכירות בתחום התמרוקים, עולם הבית, בגדי ים והלבשה תחתונה ■ מכירות אופנת הגברים והנשים רשמו צמיחה של 2%-3% בלבד
זאת, לעומת רווח של 1.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2008 ■ הכנסות הקבוצה צמחו ברבעון השני בכ-7% ל-566.8 מיליון שקל ■ ברבעון השני עלה הרווח הנקי מפעילות נמשכת לכ-2.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-1.3 מיליון שקל אשתקד
המתחרים מתכוננים למלחמה ■ אסף בן-דב, מנכ"ל המשביר לצרכן: "אני לא מתכוון לשבת מהצד, ואמכור במחירים הכי זולים"
אביב לויאל עלדוחות כספייםהנוסע המתמידחופשה ללא תשלוםפוקסקלאב 365קמעונאותרמי לוירמי שביט