פסטיבל הפרסום בקאן

כתבות אחרונות

 
The Social Swipe

פסטיבל הפרסום בקאן: מבט מחדר השופטים

כדי לעבור את סף הריגוש של השופטים בפסטיבל הפרסום בקאן, הקמפיינים צריכים להוות סמן ליצירת עולם טוב יותר

עמי דרור 23.06.2014

מי כיכבו השנה בקטגוריית המדיה בפסטיבל הפרסום בקאן?

בקטגוריית המדיה כיכבו השנה קמפיינים חיוביים שמנסים לגרום לאנשים לחייך; פרסום שמחפש להגיע לנקודות שמעבר לערכי המותג; ושימוש חדשני בטכנולוגיה

אילנה מונקה 22.06.2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

רשמים מפסטיבל קאן: 3 מותגים שהצליחו לגעת באנשים

המדיה כבר לא שייכת למפרסמים. האנשים, אל תקראו להם צרכנים, הם בעלי המדיה האמיתיים כיום ■ מותגים חייבים לדעת כיום לגעת באנשים באופן כזה שיסכימו להעניק להם את המשאב היקר ביותר שלהם – זמן

רז מסינג 19.06.2014
קמפיין מילקה

מכוונים ישר ללב: קמפיינים בתחום הדיירקט שבלטו השנה

הטכנולוגיה המתקדמת משרתת חברות שמנסות לייצר מערכות יחסים עם הצרכן, אבל מה שצריך זה רעיון אחד פשוט וגאוני ■ הנה כמה דוגמאות

רונה יעקבי 19.06.2014
פסטיבל קאן/ צילום: אתר הפסטיבל

"אריה הזהב": למה הזכייה בפסטיבל קאן חשובה לפרסומאים?

על רקע ביטול תחרות "קקטוס הזהב", מסתערים אנשי ענף הפרסום בישראל על תחרויות בינלאומיות ובראשן פסטיבל קאן ■ אך במציאות הלקוחות לא ממש מתרשמים מהפרסים, ומה שנשאר זה בעיקר טפיחה על השכם וחיזוק לאגו

ענת ביין-לובוביץ' 17.06.2014

האם אפשר לאלץ משרד פרסום לשלוח נציג לפסטיבל קאן?

‎‎הדס ליבר, סמנכ"לית הקריאייטיב שפוטרה ממשרד הפרסום ‏‏JWT‏, ביקשה לאלץ את המשרד לשלוח אותה לפסטיבל הפרסום בקאן ■ שופט בית הדין לעבודה הבהיר כי לא יחייב את המשרד לעשות זאת, וליבר משכה את עתירתה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 15.06.2014

הצרכן מחפש משמעות: סיכום פסטיבל הפרסום בקאן 2013

הקמפיינים הזוכים בפסטיבל קאן מוכיחים כי המותגים שבולטים הם כאלה שנוקטים תפקיד אקטיבי בהפיכת העולם למקום טוב יותר ■ וגם: למה הישראלים לא זכו?

נדב פרסמן וענת ביין-לובוביץ' 23.06.2013

המסר מת, יחי הערכים

לשם הולך עולם הפרסום. ולראיה - קמפיין קוקה-קולה שזכה בקאן

נדב פרסמן 19.06.2013

לקראת פסטיבל הפרסום בקאן: בכירי הענף בוחרים קמפיין פורץ דרך

בעוד כשבועיים ייצא לדרך פסטיבל קאן - תחרות הנחשבת לאולימפיאדה של ענף הפרסום ■ בכירי הענף המקומי בוחרים קמפיין בחו"ל שעורר בהם השראה

ענת ביין-לובוביץ' 05.06.2013

קאן זה כאן

הלקח מהפסטיבל: מקום הקריאייטיב בעשייה הפרסומית חשוב יותר מהכול

מירב עוז 24.06.2012

פסטיבל הפרסום בקאן 2012: פסטיבל מספרי סיפורים

המסר העיקרי שיוצא מהפסטיבל הוא שלא משנה כמה הטכנולוגיה מתקדמת, בסופו של יום מה שהופך פרסומת לעבודה מצוינת זה סיפור טוב

יורם לוי, קאן 24.06.2012

חוויות מקאן: מלחמה ושלום, גרסת הקריאייטיב

‎פסטיבל הפרסום בקאן מעלה הילוך. באומן עלו אמש שוב לבמה עם אריה זהב, רביעי במספר ■ ועוד הפתעה נעימה - ארועטי ברמן ‏GPS‏ לקחו ברונזה עם קמפיין "המוקשים"

‎‎מירב עוז‏ 20.06.2012

"ברוב משרדי הפרסום בארץ הקריאייטיב סביר פלוס"

הזוכים הגדולים של "קקטוס הזהב" המריאו אתמול לפסטיבל הפרסום בקאן ■ בראיון מיוחד לקראת התחרות חושפים טל ריבן, מנהל הקרייאיטיב באדלר-חומסקי, ובן סבר, מקבילו ביורו ישראל, את המנוע הקריאטיבי של ענף הפרסום בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 19.06.2012

3 אריות זהב לבאומן-בר-ריבנאי בפסטיבל הפרסום בקאן

משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי זוכה באריה ברונזה בקטגוריית הדיירקט

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2012

גדעון עמיחי: "מצאתי עצמי עושה יותר דברים שאני חייב, ופחות דברים שעליהם אני חולם. והחלטתי להתקדם"

אחרי 18 שנה חתך גדעון עמיחי ממשרד הפרסום שלו, שלמור-אבנון-עמיחי, עשה אקזיט שמן של עשרות מיליוני שקלים ועבר לניו-יורק

נורית דברת 04.04.2012

גדעון עמיחי: "פרשתי משלמור-אבנון-עמיחי כדי לממש חלומות"

על ההידרדרות של שלמור-אבנון-עמיחי מאז עזיבתו אומר עמיחי: "אני מקווה שהתקופה הזו תחלוף ותהיה התאוששות" ■ הצצה ראשונה למגזין "ליידי גלובס"

נורית דברת 02.04.2012

   1234567   

   נמצאו 100 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 7