משיקה סדרת ממרחים מצוננים תחת המותג "סלטי השף" של רפי כהן ■ מתכננת לכבוש כ-50% מהשוק תוך שנתיים
ספינת הדגל של יגואר מאמצת עיצוב חדש, ותשווק בישראל לראשונה גם בגירסת דיזל ■ מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות ■ המחירים יתחילו ב-720 אלף שקל לדגם הדיזל
(עדכון) - צפו בתמונות ובווידיאו - אירועי מכירה מיוחדים בדיזנגוף סנטר ובקניון איילון ■ המחיר בפרטנר: 3,511 שקל לדגם הפופולרי בחבילה הבסיסית - לא כולל דקות שיחה או sms ■ המחיר בסלקום: 3,204 שקל בלי חבילת iPhone ■ חשיפת "גלובס" - המחיר בפלאפון הוא 3,150 שקל
קמור רכב משיקה בישראל את גרסת ה-GT של BMW סדרה 5 החדשה ואת רכב הכביש-שטח הקומפקטי X1
ככל הנראה, המכשיר הסלולרי הנחשק של אפל יושק בארץ ב-10 בדצמבר ■ השקת ה-iPhone בישראל נדחתה מספר פעמים, בין היתר בשל בדיקת רשות ההגבלים בעקבות ההשקה המשותפת ע"י סלקום, פלאפון ופרטנר
במסגרת האירוע תקיים בזק תקשורת וידיאו און ליין שתחבר בין ת"א לבין הטיימס סקוור בניו-יורק ■ האירועים יחלו ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00 ויימשכו עד יום חמישי בלילה
כמיליון שקל יופנו לקמפיין ההשקה באמצעות זרמון-גולדמן ■ ה"מוקסי גירל" היא מחליפתה של בובת הבראץ, שתרד כנראה מהמדפים לאחר שהפסידה בתביעה של יצרנית ברבי
בין ההשקות הגדולות השנה ניתן למנות את טרה, מגה בול, GSM בפלאפון ויופלה YYY ■ דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים של יפעת בקרת פרסום למחצית הראשונה של 2009 ייחשף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס"
פלאפון החליטה לשבור את המודל של תשלום פר אלבום או שיר - ותאפשר ללקוחותיה לצרוך את כל המוסיקה האפשרית במחיר קבוע, בצורה חוקית וללא הגבלה
אפל, שמנסה ללמוד מטעויות העבר, איפשרה לרשת הסלולר AT&T לקבל הזמנות מוקדמות טרם ההשקה ■ מדווחת על "מאות אלפי" הזמנות מוקדמות ל-iPhone 3Gs ■ הדגם צפוי להגיע לישראל בעוד חודשים ספורים
זאת בהשקעה מדווחת של כ-5 מיליון שקל ■ על-פי נתוני נילסן, כבר בשבוע הראשון להשקתו גרף המוצר החדש נתח שוק של 17.4% בסגמנט הספריי
מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, מנכ"ל סוגת, דייויד פרנקלין, ומנכ"ל סודה פופ, ורדה שוהם, מסבירים מדוע צריך להשיק מוצרים חדשים דווקא עכשיו, בתקופת המיתון - ולמה מדובר בנוסחה מנצחת להגדלת המכירות
בהשקה מחדש יושקעו 1.5 מיליון שקל, זאת בנוסף לקמפיין פרסומי בהשקעה של 2 מיליון שקל ■ בקרוב ישיק Rest אפליקציה שתתממשק עם טוויטר וטוקר, כאשר הטוויטים יוצמדו לתוצאות החיפוש שבאתר
קהל היעד הראשוני של המוצר החדש, NOVO IMAGINE, הוא הקהל המקצועי - אדריכלים ומעצבים
תשקיע במהלך 2 מיליון שקל המשנה למנכ"ל טרה, הראל חייקין: "אנו מקווים לרשום בעקבות המהלך צמיחה דו-ספרתית במכירות"
הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים המנכ"ל גבי רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%
iPhone (אייפון)אייפדאפלגלובסטים קוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטלפונים חכמים (סמארטפונים)סמסונגסמסונג גלקסישבבים