המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל
ההשקה תלווה בקמפיין בכיכובו של ישראל אהרוני, תחת הסלוגן "תנור קונים רק עם אהרוני", באמצעות משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין ובהשקעה של כמיליון שקל
לדברי החברה, הברז - המאפשר מזיגת בירה ב-0 מעלות - הקפיץ את מכירות היינקן בפאבים באירופה בכ-15%
הסדרה החדשה תימכר ב-1,400 נקודות מכירה ברחבי הארץ, והשקתה תלווה בקמפיין פרסום נרחב
אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"
בשבוע שעבר החלה החברה להעביר ללקוחות עסקיים חשובים מכשירים חדשים הפועלים ברשת החדשה - ובימים הקרובים, עם השקת הרשת, תציע החברה מכשירים ליותר ויותר לקוחות
iPhone (אייפון)אייפדאפלגלובסטים קוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהטלפונים חכמים (סמארטפונים)סמסונגסמסונג גלקסישבבים